به سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا خوش آمديد      

Keywords: برچسب ها : مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ، ... مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ،

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

تاريخچه انجمن  

        كد خبر :  00477                                                                                            تاريخ :  24/02/90

مدیرکل کار و اموراجتماعی استان:فعالیت های اقتصادی با اراده و عزم جهادی تحقق پیدا می کند

نشست هم اندیشی پیرامون تحقق اشتغال استان برای ایجاد 163 هزار فرصت شغلی در استان آذربایجان شرقی با هدف همکاری شهرداری تبریز در تحقق تعهد اشتغال استان در سال 90 در تالار شهرداری برگزار شد.
جلسه هماهنگی و هم اندیشی شهرداری تبریز با دبیرخانه کارگرو.ه اشتغال و سرمایه گذاری استان با حضور شهردار کلانشهر تبریز، مدیرکل کار و اموراجتماعی استان و معاونین و شهرداران مناطق 9 گانه شهر فرهنگی تبریز با دستور شهردار نوین تشکیل گردید.
مهندس احمد لطفی نژاد در این نشست با اشاره به نامگذاری سال 90 بنام سال جهاد اقتصادی گفت: رویکرد جدید در سال 90 رویکرد اقتصادی است و این امر جایگاه ویژه ای را در عرصه های کار و تلاش برای اشتغال و سرمایه گذاری فراهم نموده است.
مدیرکل کار و اموراجتماعی استان افزود: ویژگی امسال با فرمان تاریخی مقام معظم رهبری سال جهاد اقتصادی و نهضت اشتغالزایی است که نیازمند اراده و عزم جهادی برای تحقق تعهدات اشتغال استان است.
دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان لازمه رسیدن به اهداف و برنامه های یاد شده در برنامه پنجم توسعه و تحقق تعهدات استان را در بخش اشتغال و سرمایه گذاری نیازمند حرکت بسیجی و حرکت جهادی دانست و گفت: اشتغال موضوعی است که همه و همه مسئول هستند وباید با همت و تلاش همه جانبه به سمت توسعه اشتغال استان حرکت کنیم.
وی بااشاره به سهم و جایگاه ویژه شهرداری در ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری استان تصریح کرد: به لحاظ وزن سنگین شهرداری به خصوص شهرداری فرهنگی تاریخی کلانشهر تبریز ما در نظر داریم از این فضایی که ایجاد شده استعداد و اقتدار و توانمندی شهرداری را در این راستا نشان دهیم.
مهندس لطفی نژاد با اشاره به فرصتهای اشتغال در شهرداری و مناطق شهرداری افزود: خوشبختانه ظرفیتهای خوبی در مجموعه شهرداری برای ثبت اشتغال وجود دارد و شهرداری سهم عمده ای را در تحقق تعهدات استان خواهد داشت.
وی ادامه داد: برنامه نرم افزاری رسد که به عنوان یک برنامه نرم افزاری ملی است تمامی فرصتهای شغلی ایجاد شده در تمامی حوزه ها را ثبت و درج خواهد شد.
مدیرکل کار و اموراجتماعی تحقق اهداف و برنامه های استان را نیازمند حرکت جهادی و برنامه همگانی تمامی دستگاهها خواند و گفت: ما دستگاههای فرصت ساز را در استان شناسایی کرده ایم و برنامه ها و جلسات و نشست های ویژه ای را با مدیران و کارشناسان این دستگاهها برگزار نموده ایم که امیدواریم این جلسات و نشست ها و هم اندیشی و همسویی ارمغان و بازخورد مثبتی را از تلاش همه جانبه مسئولان استان داشته باشد.
دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان سهم استان را در سال 90 ، 163 هزار فرصت شغلی اعلام کرده افزود: تعهد اشتغال استان نسبت به سال 89 ، 88/3 برابر افزایش یافته است که این امر نشان دهنده توجه، عنایت و اعتماد مسئولین عالی رتبه کشور به اقتصاد و اقتدار استان افتخارآفرین آذربایجان شرقی است.
مهندس لطفی نژاد با اشاره به مزیت های سرمایه گذاری استان، فرهنگ و امنیت، مزیت های اقتصادی و مزیت های نسبی را از مزیت های عمده این منطقه خواند و گفت: موقعیت ممتاز استان آنرا به یک منطقه بزرگ اقتصادی و سرمایه گذاری مبدل ساخته است و این نشان دهنده عشق و علاقه و تعهد مردم و مسئولان تلاشگر استان برای ساختن ایرانی آباد می باشد.

 

منبع:  سايت کار و اموراجتماعی آذربایجان شرقی

 هيئت مديره انجمن
 اساسنامه
 بخشنامه ها
 آرشيو اخبار
 اعضاء انجمن
 نحوه عضويت در انجمن
 اخذ صلاحيت
 بازرسي
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات

 آناليز حقوق كارگران
 تماس با انجمن
 درباره سايت

  تبليغات

  تبليغات

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R