به سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا خوش آمديد      

Keywords: برچسب ها : مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ، ... مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ،

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

تاريخچه انجمن  

        كد خبر :  00484                                                                                             تاريخ :  1/3/90

تخصیص 350 هزار میلیارد ریال برای ایجاد اشتغال در کشور

خبرگزاری مهر: معاون پارلمانی رئیس جمهور با باین اینکه ایجاد اشتغال در سال جهاد اقتصادی از مهمترین برنامه دولت است گفت: 350 هزار میلیارد ریال بودجه عمرانی سالجاری برای ایجاد شغل در کشور تخصص داده شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی ظهر شنبه در حاشیه افتتاح نخستین کارخانه تمام اتوماتیک بوجاری دانه های روغنی در گرگان افزود: سال قبل 1.6 میلیون فرصت شغلی در کشور ایجاد شد که این میزان در سالجاری افزایش می یابد.
وی اظهار داشت: ایجاد اشتغال برای دو میلیون و 100 هزار نفر در بخش های مختلف، صنعت، کشاورزی، تعاون و ... از برنامه سالجاری است.

معاون پارلمانی رئیس جمهوری بیان داشت: بودجه عمرانی سالجاری برای ایجاد اشتغال در کشور 350 هزار میلیارد ریال است.

میرتاج الدینی افزود: در بخش صندوق توسعه ملی نیز 30 میلیارد دلار تسهیلات برای ایجاد اشتغال در کشور در نظر گرفته شده است.

وی برای شرکت در همایش جهاد اقتصادی، صنعت، بازرگانی، گردشگری، کشاورزی و توسعه گلستان که قرار است عصر امروز در گرگان برگزار شود، به گلستان سفر کرده است.

این همایش با توجه به نامگذاری سال 90 به نام سال جهاد اقتصادی از سوی رهبر انقلاب و برای نخستین بار و با هدف تسریع در رفع مشکلات صنعتگران و سرمایه گذاران استان در سالن جهاد کشاورزی برگزار می شود.

معرفی قابلیتهای سرمایه گذاری، ارائه راهکارهایی برای جبران عقب ماندگی صنعتی و معدنی، ایجاد صنایع بالادستی و مادر در استان، درخواست مطالبات معقول صنعتگران و سرمایه گذاران و تدوین قوانین جدید برای جذب سرمایه گذاری از اهداف دیگر برگزاری این همایش است.

 

منبع:  خبرگزاری مهر

 هيئت مديره انجمن
 اساسنامه
 بخشنامه ها
 آرشيو اخبار
 اعضاء انجمن
 نحوه عضويت در انجمن
 اخذ صلاحيت
 بازرسي
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات

 آناليز حقوق كارگران
 تماس با انجمن
 درباره سايت

  تبليغات

  تبليغات

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R