به سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا خوش آمديد      

Keywords: برچسب ها : مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ، ... مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ،

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

تاريخچه انجمن  

        كد خبر :  00486                                                                                             تاريخ :  1/3/90

نتایج نهایی انتخابات کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور

رئیس کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور نتایج نهایی انتخابات دور جدید فعالیت این کانون را تشریح کرد و گفت: 11 عضو هیئت رئیسه این کانون برای یک دوره 2 ساله انتخاب شدند.

محمد پارسا در گفتگو با مهر از برگزاری انتخابات دور جدید فعالیت کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور خبر داد و گفت: عصر امروز شنبه این انتخابات برگزار و 11 عضو جدید هیئت رئیسه آن معرفی شدند.

رئیس کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور اظهار داشت: این تعداد که از استانهای مختلفی هستند برای یک دوره 2 ساله فعالیت خواهند کرد.

پارسا با تاکید بر اینکه هفته آینده انتخابات داخلی هیئت رئیسه برای انتخابات سمت هر یک از اعضا نیز برگزار می شود، گفت: هم اکنون آقایان پارسا، برهانی، علی بیگی، پوروفایی، درویشی، گلبامری، سلطانی، معینی، احمدی، قاسمی و دهقان نژاد به عنوان هیئت رئیسه جدید این کانون عالی انتخاب و معرفی شده اند.

وی همچنین از انتخاب 2 نفر بازرس کانون عالی خبر داد و گفت: آقایان روحی و ساکی نیز به عنوان دو عضو جدید هیئت رئیسه و به عنوان بازرس کانون انتخاب و معرفی شده اند.

گفتنی است، کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور هم اکنون به عنوان عالی ترین نهاد کارگری کشور شناخته می شود که در طول سال تصمیمات مهمی از جمله تعیین حداقل دستمزد کارگران را برای سال جدید با کمک دولت و کارفرمایان انجام می دهند.

 

منبع:  خبرگزاری مهر

 هيئت مديره انجمن
 اساسنامه
 بخشنامه ها
 آرشيو اخبار
 اعضاء انجمن
 نحوه عضويت در انجمن
 اخذ صلاحيت
 بازرسي
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات

 آناليز حقوق كارگران
 تماس با انجمن
 درباره سايت

  تبليغات

  تبليغات

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R