به سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا خوش آمديد      

Keywords: برچسب ها : مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ، ... مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ،

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

تاريخچه انجمن  

        كد خبر :  00490                                                                                             تاريخ :  7/3/90

تسهيل انتقال سوابق بين شعب تأمين‌اجتماعي با اصلاح بخشنامه ها

معاون فني و درآمد سازمان تأمين‌اجتماعي از اصلاح 25 بخشنامه اين سازمان خبر داد و گفت: با اصلاح و تلخيص اين بخشنامه‌ها، انتقال سوابق بيمه‌شدگان در شعب مختلف سازمان تأمين‌اجتماعي تسهيل مي‌شود و شاهد ارائه خدمات مناسب‌تر به بيمه‌شدگان خواهيم بود.

به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني تأمين، مهرداد محقق زاده اصلاح قانون تأمين‌اجتماعي را براساس قانون پنجم توسعه از تكاليف اين سازمان برشمرد و افزود: در اين رابطه از ديدگاه‌ها و نقطه نظرات تمامي كارشناسان و صاحبنظران استفاده مي‌شود تا قانون جديد زمينه ساز رفع مشكلات، پيشرفت و توسعه هرچه بيشتر تأمين‌اجتماعي باشد.
معاون فني و درآمد سازمان تأمين‌اجتماعي شمار بيمه‌شدگان اصلي تأمين‌اجتماعي را بيش از 10 ميليون و 300 هزار نفر عنوان كرد و گفت: درحال حاضر شمار كل بيمه‌شدگان اصلي و تبعي تأمين‌اجتماعي به 32 ميليون نفر بالغ مي‌شود و پوشش بيمه اي گروه هاي جديد از برنامه‌ها و اهداف اصلي تأمين‌اجتماعي محسوب مي‌شود.
محقق زاده با اشاره به راه اندازي امكانات سخت افزاري و نرم افزاري مدرن سازمان تأمين‌اجتماعي گفت: همه مسائل و فعاليت هاي حوزه فني و درآمد با فن آوري اطلاعات در ارتباط است كه با تحول در اين حوزه، شاهد تحول در حوزه فني و درآمد و كل سازمان خواهيم بود.

 

منبع:  سازمان تأمين‌اجتماعي

 هيئت مديره انجمن
 اساسنامه
 بخشنامه ها
 آرشيو اخبار
 اعضاء انجمن
 نحوه عضويت در انجمن
 اخذ صلاحيت
 بازرسي
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات

 آناليز حقوق كارگران
 تماس با انجمن
 درباره سايت

  تبليغات

  تبليغات

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R