به سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا خوش آمديد      

Keywords: برچسب ها : مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ، ... مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ،

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

تاريخچه انجمن  

        كد خبر :  00491                                                                                             تاريخ :  7/3/90

اصلاح زيرساخت‌ها و ارتقاء كيفيت خدمات رويكرد اصلي سازمان تأمين‌اجتماعي است

مديرعامل سازمان تأمين‌اجتماعي در نشست تخصصي معاونين بيمه‌اي ادارات كل و كارشناسان فني و درآمد اين سازمان افزايش درآمد تأمين‌اجتماعي در سال 89 را نتيجه اعتماد همكاران به مديريت جديد ارزيابي كرد و گفت: تغيير نگرش مديريت تأمين‌اجتماعي و اصلاحات و اقدامات انجام شده در سال 90 به نتيجه مي‌رسد و شاهد ارتقاء كيفيت خدمات خواهيم بود.

به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني تأمين، دكتر رحمت اله حافظي با تأكيد بر اينكه با استفاده از نيروهاي توانمند و با انگيزه در سراسر كشور مي‌توانيم با پشت‌سر گذاشتن موانع و مشكلات براي خدمت مناسب‌تر برنامه‌ريزي كنيم، افزود: در سال‌هاي 90 و 91 شاهد اصلاح زيرساخت‌هاي سازمان تأمين‌اجتماعي خواهيم بود و گسترش اتوماسيون و استفاده حداكثري از فناوري اطلاعات در دستور كار قرار خواهد گرفت.
دكتر حافظي راه اندازي سامانه ارتباط بين شعب، استعلام سوابق و وصول اينترنتي حق‌بيمه را از اولويت‌هاي اساسي تأمين‌اجتماعي برشمرد و گفت: از حوزه فن‌آوري اطلاعات سازمان انتظار داريم كه تحقق اين اهداف را با جديت دنبال كرده و در اسرع وقت به نتيجه برساند.
وي حساب اينترنتي اسناد پزشكي و دامنه متمركز حقوق كاركنان را از ديگر برنامه‌هاي حوزه فن‌آوري اطلاعات برشمرد و گفت: حدود 20 برنامه در حوزه فن آوري اطلاعات داريم كه تا پايان سال‌جاري اجرايي مي‌شود.
مديرعامل سازمان تأمين‌اجتماعي در ادامه، برقراري ارتباط موثر با ساير سازمان‌ها و نهادها را از ديگر برنامه‌ها و اولويت‌هاي سازمان ارزيابي كرد و افزود: تاكنون جلسات متعددي با وزارت كار و امور اجتماعي داشته‌ايم و كارگروه‌هاي شش گانه براي بررسي مسائل و انتقال نقطه نظرات متقابل تشكيل شده است و در آينده نزديك نيز جلسه مشتركي با حضور وزير كار و مديران كل تأمين‌اجتماعي و ادارات كار و امور اجتماعي استان‌ها برگزار خواهيم كرد تا زمينه همكاري و ارتباط بيشتر و ارائه خدمات مناسب به بيمه‌شدگان فراهم شود.
دكتر حافظي ارتباط صحيح با سازمان امور مالياتي و ثبت احوال را از ديگر اقدامات صورت گرفته عنوان كرد و ادامه داد: با اين اقدامات از تخلفات و بيمه گريزي‌ها تا حدود زيادي كاسته شده و امكان تخلف و اجحاف به حقوق بيمه‌شدگان كمتر مي‌شود.
وي در ادامه از همكاران تأمين‌اجتماعي در سراسركشور خواست كه رفتار مناسب با ارباب‌رجوع را مورد توجه قرار دهند و به اين مسئله توجه داشته باشند بيمه‌شدگان و كارفرمايان و تمامي مراجعه كنندگان، ولي نعمتان سازمان تأمين‌اجتماعي هستند و بايد اين نگرش را به عنوان يك فرهنگ در جامعه گسترش دهيم و در اين زمينه الگوي ساير سازمان‌ها باشيم.

 

منبع:  سازمان تأمين‌اجتماعي

 هيئت مديره انجمن
 اساسنامه
 بخشنامه ها
 آرشيو اخبار
 اعضاء انجمن
 نحوه عضويت در انجمن
 اخذ صلاحيت
 بازرسي
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات

 آناليز حقوق كارگران
 تماس با انجمن
 درباره سايت

  تبليغات

  تبليغات

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R