به سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا خوش آمديد      

Keywords: برچسب ها : مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ، ... مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ،

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

تاريخچه انجمن  

        كد خبر :  00496                                                                                             تاريخ :  7/3/90

جزئیات کامل یکصدمین اجلاس جهانی کار/ اعزام هیئت ایرانی به ژنو

رئیس هیئت اعزامی نمایندگان کارگری کشور به اجلاس جهانی کار از برگزاری این اجلاس با حضور بیش از 180 کشور جهان در ژنو سوئیس در روزهای اول تا 17ژوئن (11 تا 27 خرداد ماه جاری) خبر داد.

سیدمحمد یاراحمدیان در گفتگو با مهر با تشریح جزئیات یکصدمین کنفرانس بین المللی کار در مقر این سازمان در شهر ژنو کشور سوئیس گفت: این کنفرانس بین المللی با حضور نمایندگان کارگری، کارفرمایی و دولت بیش از 180 کشور جهان به صورت سه جانبه از یکم تا هفدهم ژوئن (11 تا 27 خرداد ماه جاری) برگزار می شود.

دستور کار کمیته‎ها

رئیس گروه کارگری و سرپرست هیئت اعزامی جمهوری اسلامی ایران به این اجلاس با اعلام دستور جلسه یکصدمین کنفرانس بین المللی کار اظهار داشت: کمیته استاندارد، کمیته کارگران خانگی و کار شایسته، کمیته بازرسی کار و مدیریت کار، کمیته مذاکره پیرامون استراتژی حمایت اجتماعی (تامین اجتماعی)، کمیته تنظیم قطعنامه یکصدمین سالگرد سازمان جهانی کار و برخی دیگر از کمیته های تخصصی در این اجلاس برنامه های خود را ارائه خواهند کرد.

یاراحمدیان با اعلام اینکه کمیته استاندارد به بررسی گزارشات عملکردها و پرونده های حقوق کشورها و کمیته کارگران خانگی و کار شایسته وارد دومین شور تصویب مقاوله نامه وتصویب نامه در این زمینه خواهد شد، اظهار داشت: همچنین کمیته بازرسی کار و مدیریت کار و کمیته تامین اجتماعی نیز استراتژی های این بخش را پیگیری خواهند کرد.

بیانیه عدالت اجتماعی

وی با تاکید بر پیگیری بیانیه سال 2008 میلادی در خصوص موضوع عدالت اجتماعی در جهانی شدن منصفانه خاطر نشان کرد: از دیگر دستورات جلسه کنفرانس جهانی تعیین نمایندگان هیئت مدیره کارگری این سازمان خواهد بود.

این مقام مسئول کارگری کشور از فعالیت کمیته صدور قطعنامه یکصدمین سالگرد سازمان جهانی کار خبر داد و افزود: نمایندگان کارگری کشور برای اعزام به سازمان جهانی کار طی سال جاری از تشکل های عالی صنفی کارگری متناسب با دستورالعمل کنفرانس انتخاب شدند.

یاراحمدیان به حضور دو نماینده از هر تشکل عالی کارگری کشور در این کنفرانس جهانی خبر داد و بیان داشت: دهم خرداد ماه جاری نیز کنفرانس بین المللی با حضور 180کشور جهان به صورت رسمی در شعبه اروپایی مقر سازمان ملل در ژنو افتتاح خواهد شد.

 

منبع:  مهر

 هيئت مديره انجمن
 اساسنامه
 بخشنامه ها
 آرشيو اخبار
 اعضاء انجمن
 نحوه عضويت در انجمن
 اخذ صلاحيت
 بازرسي
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات

 آناليز حقوق كارگران
 تماس با انجمن
 درباره سايت

  تبليغات

  تبليغات

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R