به سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا خوش آمديد      

Keywords: برچسب ها : مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ، ... مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ،

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

تاريخچه انجمن  

        كد خبر :  00506                                                                                               تاريخ :  20/3/90

ایجاد اشتغال صرفا در بخش خصوصی و تعاونی تعریف خواهد شد

طرحی تحت عنوان دورکاری صنعتی از طرف اداره کل کار و امور اجتماعی استان فارس به وزارت کار ارائه شد که خوشبختانه وزارت کاراز این طرح استقبال خوبی نمود.

ايلنا: سومین جلسه کار گروه اشتغال و سرمایه گذاری به ریاست سجادی سرپرست استانداری فارس و با حضور عباسی مدیر کل کار و امور اجتماعی و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی فارس تشکیل شد.
به گزارش ايلنا، عباسی مدیر کل کار و امور اجتماعی و دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه گزاری استان فارس در این جلسه گفت: تهیه سند توسعه اشتغال و شیوه های کار در استان فارس به عنوان الگویی برای دیگر استان های کشور قرار گرفت.
عباسی افزود: ایجاد اشتغال صرفأ در بخش خصوصی و تعاونی تعریف خواهد شد و اکثر اشتغال های ایجاد شده به این سمت خواهد رفت و کارآفرین کردن جامعه ملاک می باشد.
دبیر کار گروه اشتغال و سرمایه گذاری استان فارس تصریح کرد: همه دستگاه های استان می بایست مبلغ ایجاد فرصت های شغلی هم در جهت جذب سرمایه گذاران و هم در جهت استقبال از ایده های نو ، فراتر از نقش و وظیفه ای که دارند عمل کنند.
مدیر کل کار و امور اجتماعی استان فارس اظهار داشت: طرحی تحت عنوان دورکاری صنعتی از طرف اداره کل کار و امور اجتماعی استان فارس به وزارت کار ارائه شد که خوشبختانه وزارت کاراز این طرح استقبال خوبی نمود و مورد پذیرش قرار گرفت ، که با این طرح می توان بسیاری از مشکلات بنگاه های اقتصادی را حل کرد.
عباسی در پایان گفت: کمیته ای تحت عنوان کمیته پایداری مشاغل تشکیل شده است که نتایج این کمیته در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری مورد بحث قرار می گیرد.

 

منبع:  ايلنا

 هيئت مديره انجمن
 اساسنامه
 بخشنامه ها
 آرشيو اخبار
 اعضاء انجمن
 نحوه عضويت در انجمن
 اخذ صلاحيت
 بازرسي
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات

 آناليز حقوق كارگران
 تماس با انجمن
 درباره سايت

  تبليغات

  تبليغات

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R