به سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا خوش آمديد      

Keywords: برچسب ها : مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ، ... مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ،

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

تاريخچه انجمن  

        كد خبر :  00507                                                                                               تاريخ :  20/3/90

وزیر کار به ژنو می‌رود

وزیر کار و امور اجتماعی کشورمان برای شرکت در یکصدمین اجلاس سالیانه سازمان جهانی کار هفته آینده به ژنو سفر می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالرضا شیخ الاسلامی برای شرکت در یکصدمین اجلاس 3 جانبه سازمان بین المللی کار با حضور شرکای اجتماعی ( کارگر، کارفرما و دولت) هفته آینده به ژنو سفر می کند.

بر پایه این گزارش، این دوره از اجلاس جهانی کار با شعار تعهد فوری و ورود به عصر جدید از طریق برقراری عدالت اجتماعی و رشد اقتصادی مبتنی بر توسعه پایدار، از ابتدای ماه ژوئن میلادی آغاز به کار کرد.

احسان ارکانی مشاور وزیر کار با اعلام این مطلب، افزود: یکصدمین اجلاس سالانه سازمان بین المللی کار از روز چهار شنبه 11 خرداد 1390 در شهر ژنو و با شرکت بیش از 3000 نماینده از سوی دولت ها، کارگران و کارفرمایان عضو سازمان بین المللی کار گشایش یافته است.

وی گفت: امسال نیز هیئتی متشکل از نمایندگان دولت، کارگر و کارفرما از سوی جمهوری اسلامی ایران در این نشست حضور دارند که در همین راستا وزیر کار و امور اجتماعی کشورمان هفته آینده به ژنو سفر خواهند کرد.

ارکانی تاکید کرد: یکصدمین اجلاس سالانه سازمان بین المللی کار در حالی آغاز به کار کرده است که دنیای کار با چالش های جدی روبرو است. الگوهای رشد ناکارآمد که ریشه در قوانین ناعادلانه جهانی دارند به نابرابری های اجتماعی انجامیده است و زندگی طبقه متوسط و فقیر را در سرتاسر جهان تحت تاثیر خود قرار داده است.

مشاور وزیر کار افزود: این درحالی است که با اذعان سازمان بین المللی کار وضعیت در فلسطین اشغالی با محاصره غزه همچنان وخیم است و زنان و مردان و جوانان فلسطینی با محرومیت و محدودیت های بیشماری از سوی رژیم اشغالگر قدس روبرو هستند و تاکنون اقدام موثری از سوی جامعه جهانی با این بحران صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: علاوه بر این در دستور کار یکصدمین اجلاس سازمان بین المللی کار، گزارش بیانیه اصول بنیادین کار با عنوان برابری در کار مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

همچنین قرار است کمیته کارشناسان مقاوله نامه ها و توصیه نامه های بین المللی کار نیز امسال بیش از 2 هزار و 500 گزارش که از سوی دولت های عضو سازمان بین المللی کار به این کمیته ارایه شده است را مورد بحث و مداقه قرار دهند.

از موضوعات دیگر امسال اجلاس سالانه سازمان بین المللی کار بررسی گزارش نظر سنجی عمومی در مورد ابزار تامین اجتماعی بر مبنای بیانیه سال 2008 میلادی ILO متمرکز بر عدالت اجتماعی برای جهانی شدن عادلانه است.

وی افزود: یکصدمین نشست سازمان بین المللی کار همچنین گزارش سوم خود را به سند اطلاعات در مورد مصوبه ها، استانداردهای و فعالیت های مرتبط اختصاص داده است. مدیریت کار و بازرسی کار از دیگر محورهای نشست سالانه سازمان بین المللی کار خواهد بود.

در اجلاس سال گذشته سازمان بین المللی کار مقرر شد کار شایسته برای کارگران خانگی (مشاغل خانگی) به عنوان یک آیتم کار در دستور کار یکصدمین نشست سالانه سازمان بین المللی کار به بحث گذاشته شود.

اجلاس سالانه سازمان بین المللی کار از روز چهارشنبه 11 خرداد 1390 در شهر ژنو کشور سوئیس شروع و تا روز جمعه 27 خرداد1390 ادامه خواهد داشت.

 

منبع:  مهر

 هيئت مديره انجمن
 اساسنامه
 بخشنامه ها
 آرشيو اخبار
 اعضاء انجمن
 نحوه عضويت در انجمن
 اخذ صلاحيت
 بازرسي
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات

 آناليز حقوق كارگران
 تماس با انجمن
 درباره سايت

  تبليغات

  تبليغات

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R