به سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا خوش آمديد      

Keywords: برچسب ها : مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ، ... مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ،

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

تاريخچه انجمن  

        كد خبر :  00510                                                                                               تاريخ :  20/3/90

استقبال گرم از غرفه منطقه آزاد ارس در جشنواره بازار سفر تهران

در اولین روز جشنواره گردشگری بازار سفر غرفه منطقه آزاد ارس مورد استقبال گرم مردم، کارشناسان، تورگردانان و شرکت های گردشگری داخلی و خارجی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد ارس در آئین افتتاح این جشنواره مسئولان بیش از 90 شرکت داخلی و خارجی حضور داشتند خانم تهرانی مدیر کل توسعه ی گردشگری سازمان میراث فرهنگی کشور از حضور پررنگ شرکتهای داخلی و خارجی تقدیر کرد.

تهرانی به استقبال کم سابقه ی شرکتهای گردشگری داخلی و خارجی اشاره کرد و اظهارداشت: استقبال گرم و کم سابقه ی شرکتهای بزرگ داخلی و خارجی بیانگر توسعه ی امر گردشگری در کشور است و به همین دلیل شرکتهای بزرگ گردشگری آسیایی و اروپایی رغبت ویژه ای به حضور در این جشنواره دارند.

وی برگزاری جشنواره بازار سفر را در راستای ایجاد فضای تعامل برای همکاری های گردشگری و آشنایی کشورها با آداب و رسوم اعلام کرد.

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس نیز با اشاره به نقش مهم جشنواره های گردشگری در توسعه و پویایی صنعت گردشگری تصریح کرد: برگزاری جشنواره های گردشگری از جمله بازار سفر زمینه ای برای توسعه صنعت گردشگری منطقه آزاد ارس و سایر مناطق کشور میتوان باشد.

دکتر نجف زاده افزود: همه ساله میلیونها گردشگر از داخل و خارج کشور وارد منطقه آزاد ارس می شوند و در سالهای اخیر زیرساختهای لازم برای توسعه گردشگری توسط منطقه آزاد ارس تامین شده و موجب افزایش آمار بازدید شده است.

یادآور می شود این جشنواره از 18 الی 21خرداد ماه در سالن حجاب واقع در مرکز کانون پرورش فکری کودکان در حال برگزاری است.

 

منبع:  منطقه ازاد تجاري ارس

 هيئت مديره انجمن
 اساسنامه
 بخشنامه ها
 آرشيو اخبار
 اعضاء انجمن
 نحوه عضويت در انجمن
 اخذ صلاحيت
 بازرسي
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات

 آناليز حقوق كارگران
 تماس با انجمن
 درباره سايت

  تبليغات

  تبليغات

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R