به سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا خوش آمديد      

Keywords: برچسب ها : مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ، ... مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ،

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

تاريخچه انجمن  

        كد خبر :  00512                                                                                               تاريخ :  26/3/90

تدوین ساختار جدید وزارت کار با 4 اولویت

وزیر کار و امور اجتماعی گفت: اجرای سیاستهای اصل 44، خروج از تصدی گری، شناسایی موازی کاری‌ها و حذف فعالیتهای غیرضروری 4 اصل مهم برای تدوین ساختار جدید وزارت کار هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، عبدالرضا شیخ‌الاسلامی درباره فعالیت وزارت کار در بازار کار و اشتغال با توجه به چارت جدید این وزارتخانه گفت: در ادغام دو وزارتخانه کار و رفاه، طبعاً باید یک ساختار جدید داشته باشیم و در ساختار جدید به کارآمدی، ایفای کامل وظایف، سبک کردن سیستم، چابک کردن و ظرفیت سازی توجه می کنیم.

وی تصریح کرد: اصول کلی برای تدوین ساختار جدید مبتنی بر 4 اصل مهم است که بخش اول آن اجرای سیاست های اصل 44 است. با توجه به فرصت ایجاد شده در ادغام وزارتخانه‌ها، بخش های که واقعا قابلیت واگذاری دارد، باید واگذار شود.
وزیر کار و امور اجتماعی اصل دوم ساختار جدید را خروج از تصدی گری عنوان کرد و افزود: کلیه کارهایی که در دستگاه ها و وزارتخانه‌ها جنبه تصدی گرایانه دارد، باید شناسایی، حذف و به مردم واگذار شود.

شیخ‌الاسلامی در ادامه شناسایی موازی کاری‌ها را یکی دیگر از برنامه های آینده این وزارتخانه عنوان کرد و گفت: برای پیشبرد بهتر برنامه‌های دو وزارتخانه کار و رفاه و فعال کردن مجموعه باید فعالیت های موازی در صف و ستاد شناسایی و حتی‌الامکان برطرف شود.

وی اظهار داشت: همچنین باید فعالیت های غیر ضروری را شناسایی و حذف کنیم. وزیر کار و امور اجتماعی درخصوص برنامه های این وزارتخانه برای اعزام نیروی کار به خارج از کشور گفت: تلاش می کنیم با کشورهای مختلف دنیا تفاهم نامه‌هایی را امضا و چارچوب همکاری‌هایی را مشخص کنیم. همچنین تفاهم‌نامه های قبلی را احیا و عملیاتی خواهیم کرد.

شیخ‌الاسلامی افزود: فرصتهای گوناگونی در دنیا وجود دارد و ما می توانیم با نیروی کار به خصوص نیروهای متخصص و ارائه خدمات فنی و مهندسی کارها را تسهیل و به انجام برسانیم.

 

منبع:  مهر

 هيئت مديره انجمن
 اساسنامه
 بخشنامه ها
 آرشيو اخبار
 اعضاء انجمن
 نحوه عضويت در انجمن
 اخذ صلاحيت
 بازرسي
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات

 آناليز حقوق كارگران
 تماس با انجمن
 درباره سايت

  تبليغات

  تبليغات

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R