به سايت انجمن صنفي كارفرمايي شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا خوش آمديد

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايي شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

 کانون انجمن سراسر کشور

تاريخچه انجمن  

          كد خبر :  0052                                                                                              تاريخ :  88/9/24

انتظامي اعلام كرد: ارتباط 13 میلیون نفر با شرکتهای خدماتی

رئیس کانون انجمنهای صنفی شرکتهای خدماتی سراسر کشور گفت: 13 میلیون نفر به صورت مستقیم با این بخش ارتباط دارند.
به گزارش خبرنگار مهر، محمد انتظامی امروز در نخستین همایش توانمندیها و نقش کارفرمایان و شرکتهای خدماتی در تحقق اصل 44 در تهران گفت: هم اکنون 20 هزار شرکت خدماتی در کشور حدود 3 میلیون نفر نیروی کار را تحت پوشش دارند.
رئیس کانون شرکتهای خدماتی و نیروی انسانی کشور اظهار داشت: در تابستان سال جاری 10 میلیون نفر از نیروی کار که 45 درصد از کل شاغلین را تشکیل می دهند در بخش خدمات فعال بودند و همچنین 30 درصد از کل نیروهای بیمه شده کشور نیز در قالب شرکتهای خدماتی فعالیت دارند.
وی از ارتباط مستقیم کاری 13 میلیون نفر با شرکتهای خدماتی خبر داد و از سرمایه گذاری میلیاردی بدون حمایت نظام بانکی و در حوزه کارآفرینی و اشتغال سخن گفت.
همچنین در ادامه همایش امیر هوشنگ صادقی رئیس انجمن صنفی کارفرمایان شرکتهای خدماتی استان تهران نیز با تشریح مشکلات موجود در این صنف، اظهار داشت: اصل 44 و خصوصی سازی دارای پیچیدگی ها و موانع بسیاری است که این مهم را بیشتر به شعار شبیه می کند.
صادقی از به دست فراموشی سپردن شرکتهای خدماتی و پیمانکاری انتقاد کرد و گفت: قانون مناقصات فعلی به نحوی است که در این بخش رانت ایجاد می شود . وجود تعاونیهای مختلف که برخلاف قانون در این بخش فعال هستند نیز مزید بر علت است.
وی از وجود ضمانتها و فیلترهای بسیار زیاد در سر راه شرکتهای خدماتی سخن گفت و ضمن انتقاد از استثمارگر خواندن شرکتهای خدماتی، تاکید کرد: شرکتهای خدماتی نیز دارای حقوقی هستند که دولت باید به آنها احترام بگذارد.
همچنین امرالله لطفی دبیر همایش نیز در اظهاراتی از عزم جدی شرکتهای خدماتی در اجرای اصل 44 و تحقق سند چشم انداز سخن گفت و افزود: با هماهنگی وزارت کار و طی مصوبات دولت انجمن های کارفرمایی خدماتی شکل گرفتند و در حال حاضر فعالیت می کنند.
لطفی واگذاری کارهای حاشیه ای به شرکتهای خدماتی را رویه ای نادرست خواند و تاکید کرد: در حال حاضر 80 درصد از پیمانکاران از دولت طلب مالی دارند و با این حال دستمزدهای کارگران را بر اساس قانون کار پرداخت می کنند.
 

منبع:   ايلنا

 انجمن اصفهان
 هيئت مديره انجمن  انجمن بوشهر
 اساسنامه  آذربایجان غربی
 بخشنامه ها  انجمن تبریز
 آرشيو اخبار  انجمن تهران
 اعضاء انجمن  خراسان جنوبی
 نحوه عضويت در انجمن  خراسان رضوی
 اخذ صلاحيت  خرم آباد
 بازرسي                            ادامه ...
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات  وزارت كار و امور اجتماعي
 آناليز حقوق سال 88  كار و امور  اجتماعي استان آ - ش
 تماس با انجمن  شهرداري مرند
 درباره سايت  مرند خبر
   
 

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R