به سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا خوش آمديد      

Keywords: برچسب ها : مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ، ... مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ،

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

تاريخچه انجمن  

        كد خبر :  00528                                                                                               تاريخ :  7/4/90

سرمایه گذاران خارجی با اشاره به توانمندیهای ارس ؛ منطقه آزاد ارس نظر هر سرمایه گذاری را به خود جلب می کند

سرمایه گذاران خارجی شرکت کننده در همایش بین المللی فرصتهای سرمایه گذاری آذربایجان شرقی با حضور در اماکن تاریخی و گردشگری و پروژه های سرمایه گذاری منطقه آزاد ارس برای حضور در این منطقه و ادامه همکاری های صنعتی و اقتصادی ابراز علاقمندی کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس این سرمایه گذاران خارجی که از کشورهای ترکیه،برزیل،ایتالیا،فرانسه و آذربایجان برای حضور در سومین همایش بین المللی فرصتهای سرمایه گذاری به تبریز آمده بودند برای آشنایی بهتر با فرصتهای سرمایه گذاری منطقه آزاد ارس از فازهای صنعتی و اماکن تاریخی و گردشگری این منطقه بازدید کردند.

در این سفر یک روزه که توسط معاونت سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ارس تدارک دیده شده بود بیش از 40 سرمایه گذار خارجی از منطقه آزاد ارس بازدید کردند.

در این سفر سرمایه گذاران طی نشستی با معاونتهای اقتصادی و سرمایه گذاری و فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس زمینه های سرمایه گذاری و تسهیلات و فرصتهایی که منطقه آزاد ارس در اختیار آنان قرار می دهد را بررسی نمودند.

در این نشست معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس به ارائه گزارش از عملکرد این معاونت در رابطه با جذب سرمایه گذاران و گردشگران و ایجاد فضاها و زمینه های گسترش صنعت گردشگری را ارائه کرد.

دکتر نجف زاده به وجود توانمندیهای طبیعی و تاریخی موجود در منطقه آزاد ارس اشاره کرد و گفت:وجود توالی ها و استعدادهای طبیعی زمین شناسی در محدوده منطقه موجب شد تا بعد از مطالعات کارشناسان یونسکو و مرکز ژئوپارکها ،کوههای زیبا و سربه فلک کشیده حاشیه رودخانه ارس که میلیاردها اثر فسیلی را در دل خود جای داده اند با عنوان ژئوپارک ارس ثبت جهانی شود.

وی افزود : وجود استعدادهای طبیعی و فضاهای جدید ایجاد شده برای جذب سرمایه گذاران ، زمینه ساز حضور همه ساله میلیونها گردشگر و مسافر از سراسر جهان شده است.

در این نشست معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ارس نیز ضمن پاسخگویی به سوالات سرمایه گذاران توانمندیها و زیرساخت های منطقه آزاد ارس را تشریح کرد.

دکتر حاتمی در پایان این نشست در مصاحبه ای با خبرنگاران گفت: پس از بازدید سرمایه گذاران از این منطقه، چند شرکت سرمایه گذاری دیگر با عقد تفاهم اولیه برای حضور در منطقه آزاد ارس و سرمایه گذاری های کلان ابراز علاقه نمودند.



 

منبع:  سايت منطقه ازاد ارس

 هيئت مديره انجمن
 اساسنامه
 بخشنامه ها
 آرشيو اخبار
 اعضاء انجمن
 نحوه عضويت در انجمن
 اخذ صلاحيت
 بازرسي
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات

 آناليز حقوق كارگران
 تماس با انجمن
 درباره سايت

  تبليغات

  تبليغات

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R