به سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا خوش آمديد      

Keywords: برچسب ها : مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ، ... مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ،

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

تاريخچه انجمن  

        كد خبر :  00535                                                                                               تاريخ :  15/4/90

شورای عالی اشتغال تشکیل جلسه داد

جلسه شورای‌عالی اشتغال به ریاست محمدرضا رحیمی، معاون اول رئیس جمهور تشکیل شد.
به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در این جلسه نماینده بانک مرکزی گزارشی از جلسات کارگروه بانکها برای حمایت از برنامه‌های اشتغالزایی دولت ارائه کرد و مقرر شد در جلسات بعدی شورا برنامه و بسته نهایی نظام بانکی کشور برای پشتیبانی و توسعه اشتغال در سال 90 ارائه شود.

در این نشست همچنین وزیر کار و امور اجتماعی در خصوص برنامه‌ها و اولویت‌بندی امور مربوط به ایجاد فرصت‌های شغلی در سال جاری به ارائه توضیحاتی پرداخت.

گزارشی نیز در خصوص طرح‌ها و برنامه‌های دو وزارتخانه ادغام شده صنایع و معادن و بازرگانی مطرح و مقرر شد برنامه‌های وزارت صنعت معدن و تجارت در جلسه ای با هماهنگی وزارت کار و امور اجتماعی نهایی و ارائه شود.

در این جلسه استاندار و مدیرکل کار و امور اجتماعی استان اردبیل نیز با تشریح وضعیت اشتغال استان به بیان موانع، دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود برای انجام تعهدات استان در راستای هدفگذاری دولت برای ایجاد 2 میلیون پانصد هزار فرصت شغلی پرداختند.


 

منبع:  وزارت كار

 هيئت مديره انجمن
 اساسنامه
 بخشنامه ها
 آرشيو اخبار
 اعضاء انجمن
 نحوه عضويت در انجمن
 اخذ صلاحيت
 بازرسي
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات

 آناليز حقوق كارگران
 تماس با انجمن
 درباره سايت

  تبليغات

  تبليغات

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R