به سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا خوش آمديد      

Keywords: برچسب ها : مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ، ... مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ،

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

تاريخچه انجمن  

        كد خبر :  00540                                                                                               تاريخ :  22/4/90

جزئیات دیدار مقام معظم رهبری با بخش خصوصی

فرارو- حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي صبح امروز در ديدار رئيس و اعضاي هيئت رئيسه اتاق هاي بازرگاني ايران و تهران، با اشاره به سال جهاد اقتصادي، اولين شرط موفقيت در اين جهاد عظيم را برآورد درست و اميدآفرين از شرايط كشور و ارائه آن به افكار عمومي دانستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، رهبر انقلاب اسلامي به پيشرفتهاي بزرگ كشور در زمينه هاي گوناگون بويژه در مسايل اقتصادي اشاره و خاطر نشان كردند: «بايد اين نگاه اميدآفرين را مقدمه اي براي هر پيشنهاد و طرحي قرار داد و در توضيح و تشريح وضعيت از نگاه منفي و سياه نمايي پرهيز كرد چرا كه در سايه اميد، نشاط حاصل مي شود.»

ايشان سياستهاي كلي اصل 44 را، ريل گذاري جديد در اقتصاد كشور برشمردند كه با يك زاويه اي دقيق، مسائل اقتصادي به سمت ديگري هدايت شد.

حضرت آيت الله خامنه اي، ايجاد جرأت و جسارت در بخش خصوصي را براي حضور در ميدانهاي بزرگ اقتصادي، از وظايف مهم اتاق بازرگاني دانستند و با اشاره به امكانات گسترده در كشور بر شناسايي فعالان بالقوه اقتصادي تأكيد كردند.

رهبر انقلاب اسلامي افزودند: «فعالان اقتصادي كه در مجموعه اتاق بازرگاني جمع مي‌شوند، بايد با احساس مسئوليت و با اميد، نقش خود را در شرايط و وضع كنوني كشور تعريف و ايفا كنند.»

ايشان به تلاش آمريكا و ديگر دشمنان جمهوري اسلامي براي ضربه زدن به كشور با استفاده از تحريم و ديگر توطئه ها اشاره و خاطرنشان كردند: «هدف دشمنان از ايجاد اين فشارها، نا اميدي مردم و به شكست كشاندن انقلاب اسلامي بود اما اينها نمي توانند بر حركت مردمي و خدايي ملت ايران فائق شوند چرا كه مطمئن هستيم تا وقتي كه دلها پر از اميد و در كنارش مجاهدت باشد بر همه اين توطئه ها فائق خواهيم آمد.»

جزئیات رهنمودهای مقام معظم رهبری به بخش خصوصی
رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران جزئیاتی از رهنمودهای امروز مقام معظم رهبری به بخش خصوصی را اعلام کرد.

یحیی آل اسحاق در گفتگو با مهر با تشریح محورهای مهم فرمایشات امروز سه شنبه مقام معظم رهبری در اعضای نشست هیئت رئیسه اتاق بازرگانی ایران و تهران با ایشان، گفت: این اولین نشست و ملاقاتی بود که روسای اتاقهای بازرگانی به صورت خصوصی با مقام معظم رهبری داشتند.

رئیس اتاق بازرگانی تهران با پربار خواندن این دیدار، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در این دیدار، رهنمودهای بسیار ارزشمندی داشتند.

آل اسحاق ادامه داد: ایشان در این دیدار بر این موضوع که اتاقهای بازرگانی باید جایگاه خود را در کشور و در ساماندهی بخش خصوصی تبیین کنند، تاکید کردند.

وی خاطر نشان کرد: همچنین رهبر معظم انقلاب تاکید کردند که اتاقهای بازرگانی باید با روحیه نشاط وارد کار شوند.

رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران ادامه داد: همچنین ایشان خاطر نشان کردند که فعالان اقتصادی با استفاده از امکانات کشور باید با امید و جسارت وارد کار شوند.

دیدار با رهبر معظم انقلاب استراتژیک و فوق‌العاده مهم بود
محمد مهدی راسخ نیز با بیان جزئیات دیدار پربار هیئت رئیسه اتاقهای بازرگانی تهران و ایران با مقام معظم رهبری که صبح امروز سه شنبه انجام شده است، گفت: با توجه به اینکه برای اولین بار بود که اعضای هیئت رئیسه اتاقهای بازرگانی با مقام معظم رهبری دیدار داشتند، این دیدار بسیار تاثیرگذار و مهم بوده است.

دبیر کل اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران با استراتژیک خواندن این دیدار مهم، اظهار داشت: مهم ترین نکته ای که در این دیدار وجود داشت، این بود که مقام معظم رهبری با حوصله به تمامی صحبتهای روسای اتاقهای بازرگانی ایران و تهران گوش دادند.

راسخ با اشاره به رهنمودهای بسیار ارزشمند مقام معظم رهبری، ادامه داد: ایشان در مورد اهمیت اتاق بازرگانی در اقتصاد کشور و جایگاه بخش خصوصی نکات مهمی را فرمودند.

وی خاطر نشان کرد: از سوی مقام معظم رهبری به بخش خصوصی ماموریت داده شد تا نقش اثر گذاری را در فرایندهای اقتصادی کشور داشته باشد، چرا که از نظر ایشان بخش خصوصی دارای جایگاه مهمی به ویژه در شرایط فعلی که کشور تحت فشارهای بین المللی قرار دارد، است.

دبیر کل اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری از بخش خصوصی خواستند تا نقش بیشتری در فرایندهای اقتصادی کشور بر عهده بگیرند، گفت: همچنین ایشان در فرمایشات خود بر موضوع جهاد اقتصادی نیز تاکید کردند.

به گفته راسخ، توصیه ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری باعث ایجاد دلگرمی در اعضای هیئت رئیسه اتاق‌های تهران و ایران شده است.

وی دیدار امروز هیئت رئیسه اتاق های تهران و ایران با مقام معظم رهبری را بسیار صمیمی و دلگرم کننده توصیف کرد و افزود: از نتایج این دیدار این خواهد بود که به صورت قطع در آینده اتاقهای بازرگانی اثرگذاری بیشتری را در جریان اقتصاد کشور دنبال خواهند کرد.
 

 

منبع:  فرارو

 هيئت مديره انجمن
 اساسنامه
 بخشنامه ها
 آرشيو اخبار
 اعضاء انجمن
 نحوه عضويت در انجمن
 اخذ صلاحيت
 بازرسي
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات

 آناليز حقوق كارگران
 تماس با انجمن
 درباره سايت

  تبليغات

  تبليغات

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R