به سايت انجمن صنفي كارفرمايي شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا خوش آمديد

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايي شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

 کانون انجمن سراسر کشور

تاريخچه انجمن  

          كد خبر :  0055                                                                                              تاريخ :  88/9/26

حذف رانت برخی شرکتهای خدماتی با انجام رتبه بندی

عضو هیئت مدیره کانون انجمنهای صنفی شرکتهای خدماتی و پیمانکاری سراسر کشور حذف رانت در زمان برگزاری مناقصه ها را از مزایای طرح رتبه بندی اعلام کرد و گفت: توان انجام کار جایگزین روابط احتمالی می شود.
امیرهوشنگ صادقی در گفتگو با مهر در خصوص ابلاغیه های جدیدی که از سوی وزارت کار و امور اجتماعی به شرکتهای پیمانکاری نیروی انسانی شده است که می توان آن را واگذاری امور تصدی گری به بخش خصوصی تعبیر کرد، گفت: کلیت واگذاریها به شرکتهای خدماتی قابل قبول است.
عضو هیئت مدیره کانون انجمنهای صنفی شرکتهای خدماتی و پیمانکاری سراسر کشور اظهار داشت: یکی از اشکالات مهمی که در این ابلاغیه ها وجود دارد مربط به برنامه ریزی هایی است که توسط وزارت کار و نه از سوی دست اندرکاران این بخش صورت می گیرد.
صادقی ادامه داد: البته در زمان برنامه ریزی برای واگذاری امور آموزش و همچنین اجرای طرح طبقه بندی مشاغل به شرکتهای خدماتی و پیمانکاری نیروی انسانی، از کانون نظر خواهی شده است ولی در نهایت برنامه اصلی از سوی خود وزارت کار ارائه شد.
وی خاطر نشان کرد: وزارت کار کانون شرکتهای خدماتی نیروی انسانی سراسر کشور را مکلف کرده است که از اعضای خود اطلاعات مورد نیاز وزارتخانه را بگیرند. در همین ارتباط نرم افزاری نیز در اختیار کانون انجمن های صنفی شرکتهای خدماتی و پیمانکاری گذاشته شد.
این مقام مسئول در شرکتهای پیمانکاری نیروی انسانی افزود: از طریق کانونها اطلاعات شرکتهای زیرمجموعه اخذ خواهد شد. پس از جمع آوری اطلاعات می توان سطح فعالیت شرکتهای خدماتی و پیمانکاری نیروی انسانی را تعیین کرد.
به گفته صادقی طبق برنامه ریزی ها قرار است با استفاده از اطلاعات طرح طبقه بندی مشاغل، شرکتهای خدماتی و پیمانکاری نیروی انسانی در 7 رتبه از کمترین تا بیشترین طبقه بندی شوند.
رئیس انجمن صنفی شرکتهای خدماتی استان تهران بیان داشت: بر اساس رتبه بندی جدید شرکتهای خدماتی و پیمانکاری نیروی انسانی، سقف فعالیت اقتصادی شرکتها در طول سال مشخص می شود و از این طریق هر شرکت خدماتی بر اساس توان اجرایی خود می تواند پروژه بپذیرد.
وی عدم واگذاری پروژه های بالاتر از توان برخی شرکتهای خدماتی را یکی از مزایای رتبه بندی اعلام کرد و گفت: با روشن شدن جایگاه شرکتها از برخی رانتهای احتمالی نیز جلوگیری بعمل می آید. با توجه به این، فقط شرکتهایی خواهند توانست در مناقصه های بزرگ حضور یابند که بتوانند از پس اجرای مناقصه های چند میلیارد تومانی برآیند
 

منبع:   خبرگزاري مهر

 انجمن اصفهان
 هيئت مديره انجمن  انجمن بوشهر
 اساسنامه  آذربایجان غربی
 بخشنامه ها  انجمن تبریز
 آرشيو اخبار  انجمن تهران
 اعضاء انجمن  خراسان جنوبی
 نحوه عضويت در انجمن  خراسان رضوی
 اخذ صلاحيت  خرم آباد
 بازرسي                            ادامه ...
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات  وزارت كار و امور اجتماعي
 آناليز حقوق سال 88  كار و امور  اجتماعي استان آ - ش
 تماس با انجمن  شهرداري مرند
 درباره سايت  مرند خبر
   
 

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R