به سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا خوش آمديد      

Keywords: برچسب ها : مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ، ... مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ،

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

تاريخچه انجمن  

        كد خبر :  00550                                                                                               تاريخ :  1/5/90

ضوابط تأیید استراحت پزشکی اعلام شد


ضوابط تأیید استراحت پزشکی از سوی سازمان تأمین‌اجتماعی تشریح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی تأمین، استراحت پزشکی حسب مورد باید به تأیید پزشک معتمد یا شورای پزشکی برسد و در کمیسیون پزشکی آن هم در شرایط خاص مطرح نمی‌شود.
بر همین اساس نوع بیماری و مدت بستری در بیمارستان و یا استراحت در منزل باید به تفکیک مشخص شود و گواهی استراحت پزشکی باید ظرف مدت 7 روز پس از صدور به شعبه تأمین‌اجتماعی مربوطه جهت اقدامات بعدی تحویل شود.
همچنین استراحت ایام بیماری مشروط بر آنکه در هر نوبت از 7 روز و درمجموع یکسال از 15 روز تجاوز ننماید و همچنین استراحت ایام بارداری براساس گواهی پزشک معالج معتبر بوده و نیازی به تأیید ندارد.
از سوی دیگر اعتبار گواهی تجویزی مازاد بر 15 روز لغایت 60 روز در سال و استراحت‌های مازاد بر 7 روز در یک نوبت منوط به تأیید پزشک معتمد خواهد بود و استراحت مازاد بر 60 روز در سال پس از تأیید شورای پزشکی معتبر می‌باشد.

 

 

منبع:  تامين اجتماعي

 هيئت مديره انجمن
 اساسنامه
 بخشنامه ها
 آرشيو اخبار
 اعضاء انجمن
 نحوه عضويت در انجمن
 اخذ صلاحيت
 بازرسي
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات

 آناليز حقوق كارگران
 تماس با انجمن
 درباره سايت

  تبليغات

  تبليغات

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R