به سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا خوش آمديد      

Keywords: برچسب ها : مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ، ... مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ،

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

تاريخچه انجمن  

        كد خبر :  00551                                                                                               تاريخ :  1/5/90

مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی تمدید شد

سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور از تمدید یک روزه مهلت تسلیم اظهارنامه های مالیاتی در روز جاری اول مردادماه خبر داد و گفت: اظهارنامه‌های مالیاتی الکترونیکی ارائه شده در تیرماه امسال با رشد 10 برابری نسبت به مدت مشابه سال گذشته برخوردار بوده ‌است.

محمد متین در گفتگو با مهر از تمدید مهلت ارائه اظهارنامه‌های مالیاتی در روز جاری اول مردادماه خبر داد و گفت: با توجه به اینکه آخرین روز مهلت و موعد تسلیم اظهارنامه‌های مالیاتی امسال با روز جمعه و 31 تیرماه تلاقی پیدا کرد بنابراین براساس مجوز قانونی موجود اولین روز بعد از تعطیلی یعنی امروز شنبه اول مرداد به عنوان آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه‌های مالیاتی تلقی می‌شود.

سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور تاکید کرد: ماموران مالیاتی در سراسر کشور تا ساعت 21 امشب در کلیه ادارات امور مالیاتی آماده دریافت خدمات رسانی به مودیان و دریافت اظهارنامه‌های شهروندان هستند.

وی افزود: نکته مهم این است که کلیه کسانی که امروز اظهارنامه های خود را به ادارات پستی تسلیم کنند در صورت احراز، تاریخ تسلیم به اداره پست، تاریخ تسلیم به ادارات مالیاتی و مراجع مربوطه تلقی می‌شود.

متین از رشد 10 برابری تسلیم اظهارنامه‌های مالیاتی به صورت الکترونیکی بر اساس اولین اطلاعات در سراسر کشور تا تاریخ 30 تیرماه امسال در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته خبر داد.

به گفته سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور این امر نشان دهنده فرهنگ سازی‌های صورت گرفته در زمینه خوداظهاری مالیاتی بوده که نتایج و ثمرات ارزشمنند خود را در سال جاری نشان می‌دهد.

وی گفت: تا ساعت بامداد 30 تیرماه که امسال تعداد اظهارنامه‌های الکترونیکی تسلیم شده به سازمان از مرز یک میلیون و 400 هزار عبور کرده این در حالی است که در مدت زمان مشابه سال گذشته حدود 135 هزار اظهارنامه الکترونیکی توسط سازمان دریافت شده بود.

متین افزود: رشد بی سابقه دریافت اظهارنامه‌های الکترونیکی نشان می‌دهد که بسترهای اولیه لازم برای تحقق طرح جامع مالیاتی کشور در حال آماده سازی و تکمیل است.

 

منبع:  مهر

 هيئت مديره انجمن
 اساسنامه
 بخشنامه ها
 آرشيو اخبار
 اعضاء انجمن
 نحوه عضويت در انجمن
 اخذ صلاحيت
 بازرسي
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات

 آناليز حقوق كارگران
 تماس با انجمن
 درباره سايت

  تبليغات

  تبليغات

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R