به سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا خوش آمديد      

Keywords: برچسب ها : مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ، ... مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ،

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

تاريخچه انجمن  

        كد خبر :  00552                                                                                               تاريخ :  2/5/90

تدوين پيش‌نويس آئين‌نامه بيمه تكميلي كارگران براي ارائه به هيئت دولت

خبرگزاري فارس: مديركل امور اجتماعي و سهام وزارت كار گفت: وزارت كار در حال تهيه پيش‌نويس آئين‌نامه گسترش بيمه‌هاي تكميلي درمان كارگران و ارائه آن در هيات دولت است.

مسعود كاظم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبري فارس «توانا»، با اشاره به طرح اجراي بيمه تكميلي براي كارگران، اظهار داشت: آئين‌نامه اين طرح بايد در قالب تسهيلات بيمه مركزي براي كارگران در نظر گرفته شود.
وي ادامه داد: در طرح بيمه تكميلي درماني، سهم كارگر و كارفرما و دولت مشخص خواهد شد.
مديركل سهام و امور اجتماعي وزارت كار، با بيان اينكه در خصوص بيمه تكميلي اين وزارتخانه با بيمه دانا وارد مذاكره شده تصريح كرد: راهبري اين كار برعهده تشكل‌ها و انجمن‌هاي صنفي كارگري و كارفرمايي است و وزارت كار به دنبال ايجاد ارتباط جامعه كارگري با شركت‌هاي بيمه‌گر است.
وي با اشاره به حضور شركت‌هاي بيمه‌اي مختلف براي حضور در طرح بيمه تكميلي كارگران، يادآور شد: وزارت كار به دنبال گرفتن حداكثر تخفيف در هزينه و نيز حداقل تعرفه بيمه‌اي است كه از طريق بيمه مركزي انجام خواهد شد كه البته نياز به هماهنگي و تدوين آئين‌نامه‌ دارد.
به گفته اين مقام مسئول، وزارت كار به دنبال استفاده از ظرفيت ماده 8 قانون هدفمند‌سازي يارانه‌ها مبني بر گسترش و توسعه نظام بيمه و تامين اجتماعي در سطح جامعه است.
وي تاكيد كرد: توسعه بيمه‌هاي تكميلي در كشور نياز به فرهنگ‌سازي عمومي در سطح جامعه دارد و در كنار آن نيز بايد خدمات بيمه افزايش يابد.
كاظم‌زاده با بيان اينكه بسياري از كارگاه‌ها از بيمه برخوردار نيستند، عنوان كرد: عدم آشنايي افراد از مواهب بيمه موجب اين امر شده است.
مديركل سهام و امور اجتماعي وزارت كار با اشاره به نرخ اندك تبليغات شركت‌هاي بيمه‌اي در رسانه‌ها، اظهار داشت: مردم اطلاع‌رساني خوبي از بيمه و شرايط آن ندارند و اين عوامل موجب مهجور ماندن توسعه بيمه در كشور است.
به گفته كاظم‌زاده، وزارت كار در حال تهيه پيش‌نويس آئين‌نامه گسترش بيمه‌هاي تكميلي درمان كارگران و ارائه آن به هيات دولت است.

 

منبع:  خبرگزاري فارس

 هيئت مديره انجمن
 اساسنامه
 بخشنامه ها
 آرشيو اخبار
 اعضاء انجمن
 نحوه عضويت در انجمن
 اخذ صلاحيت
 بازرسي
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات

 آناليز حقوق كارگران
 تماس با انجمن
 درباره سايت

  تبليغات

  تبليغات

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R