به سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا خوش آمديد      

Keywords: برچسب ها : مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ، ... مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ،

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

تاريخچه انجمن  

        كد خبر :  00554                                                                                               تاريخ :  2/5/90

تشكيل كميته اصلاح قانون كار و ارائه 70 درصد نظرات به وزارتخانه

خبرگزاري فارس:رئيس هيئت مديره كانون عالي انجمن‌هاي صنفي كارگري گفت: اين كانون با تشكيل كميته اصلاح و اخذ نظر از همه كارشناسان و اساتيد دانشگاه به دنبال قانون جامع و كاملي است و تاكنون در مورد 70 درصد قانون كار موجود، نظرات و پيشنهادات را به وزارت كار اعلام كرده‌ايم.

غلامرضا خادمي زاده در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبري فارس «توانا» با اشاره به آغاز بررسي و اصلاح قانون كار توسط شوراي عالي كار اظهار داشت: بعد از نامه وزارت كار مبني بر نظرخواهي از تشكل‌هاي كارگري كه در ارديبهشت ماه سال جاري ارسال شد بلافاصله كانون‌ عالي در اين راستا جلسه تشكيل داد.
وي ادامه داد: با توجه به اينكه اين قانون 12 فصل دارد هر يك از اعضاي كانون عالي مامور رسيدگي، بررسي و اخذ نظرات كارشناسان شدند.
رئيس هيئت مديره كانون عالي انجمن‌هاي صنفي كارگري با بيان اينكه جامعه كارگري از تجربيات همه صاحبنظران در اصلاح قانون كار بهره خواهد برد، تصريح كرد: نامه‌اي از طرف كانون به اين منظور به اساتيد دانشگاه، نمايندگان و مديران فعال در اين موضوع، فعالان كسب و كار و اقتصادي ارسال شده و از سوي اين افراد تاكنون به 80 درصد نامه‌ها پاسخ داده شده است.
به گفته اين فعال كارگري، كميته‌اي در خصوص بررسي و اصلاح قانون كار براي بحث و تبادل نظر و جمع‌بندي تشكيل شده است.
خادمي زاده افزود: تمامي جزئيات قانون كار فعلي به همراه پيشنهادات آن در كميته كانون عالي بررسي و نهايي خواهد شد.
رئيس هيئت مديره كانون عالي انجمن‌هاي صنفي كارگري در خصوص تغييرات در قانون كار، بيان داشت: برخي قوانين نياز به تغيير ندارند و تاكنون راجع به 70 درصد قانون، نظرات و پيشنهادات از سوي كانون عالي به وزارت كار اعلام شده است.
وي يكي از مباحث مهم را فصل ششم قانون كار دانست و تاكيد كرد: مغايرت و دوگانگي قانون فعلي در خصوص نحوه انتخاب نمايندگان كارگري در مجامع و نهادهاي مردمي موجب شده كه كانون تاكيد ويژه روي اصلاح و شفاف شدن آن دارد.

 

منبع:  خبرگزاري فارس

 هيئت مديره انجمن
 اساسنامه
 بخشنامه ها
 آرشيو اخبار
 اعضاء انجمن
 نحوه عضويت در انجمن
 اخذ صلاحيت
 بازرسي
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات

 آناليز حقوق كارگران
 تماس با انجمن
 درباره سايت

  تبليغات

  تبليغات

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R