به سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا خوش آمديد      

Keywords: برچسب ها : مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ، ... مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ،

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

تاريخچه انجمن  

        كد خبر :  00562                                                                                               تاريخ :  11/5/90

خروج کامل از تصدیگری؛ دستور کار وزارت تعاون، کار و رفاه

وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه با اعلام اینکه می توان با ادغام 3 وزارتخانه از جمله تکراری "وزارت کار مسئول اشتغال نیست" گذشت، گفت: خروج کامل از کارهای تصدیگری از برنامه های اصلی وزارتخانه جدید خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالرضا شیخ الاسلامی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام اینکه اهداف کلان این وزارتخانه را با توجه به اسناد بالادستی مثل سند چشم‌انداز، تدابیر و سیاست‌های مقام معظم رهبری و برنامه 5 ساله توسعه تنظیم می کنیم، گفت: مهم ترین بحث در زمینه تعاون، دستیابی به سهم 25 درصدی در اقتصاد است که فعلا 5 درصد است.

وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص وضعیت شرکت شستا نیز اظهار داشت: در حال حاضر تعداد مدیران این مجموعه بسیار زیاد است و حتما نیاز به اصلاح ساختار و رویه دارد و بازنگری خواهد شد تا مدیرانی که مشغول فعالیت هستند کارآمد، دلسوز و توانمند باشند و به خوبی مجموعه‌ها را اداره کنند.

شیخ‌الاسلامی بیان داشت: خروج کامل از کارهای تصدی‌گرایانه به صورت کامل جزو دستور کار اصلی ما در وزارتخانه جدید "تعاون، کار و رفاه اجتماعی" است.

وی خاطر نشان کرد: هم اکنون 150هزار تعاونی در کشور داریم که 50 هزار مورد آن تعطیل است که نشان می‌دهد ظرفیت‌ و ساختار وجود دارد اما از آنها به درستی استفاده نمی‌شود و همه این تعاونی‌ها باید در چرخه کار و تولید قرار گیرند.

وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، افزود: وزارت کار هیچ وظیفه‌ای در خصوص ایجاد اشتغال نداشت اما با مجموعه فعالیت‌های خود می‌توانست بستری را فراهم نماید که صنعتگران و فعالان اقتصادی در فضایی کار کنند که موجب بهبود وضع اشتغال در کشور شود.

شیخ الاسلامی خاطر نشان کرد: می‌توان از جمله تکراری "وزارت کار متولی اشتغال نیست" با ساختار جدید و ادغام این 3 وزارتخانه عبور کرد. مهمترین وظیفه ما در وزارتخانه جدید توانمند کردن نیروی انسانی است و اگر بخواهیم نام دیگری را برای وزارت کار انتخاب کنیم در واقع وزارت "توسعه منابع انسانی" است.

 

منبع:  مهر

 هيئت مديره انجمن
 اساسنامه
 بخشنامه ها
 آرشيو اخبار
 اعضاء انجمن
 نحوه عضويت در انجمن
 اخذ صلاحيت
 بازرسي
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات

 آناليز حقوق كارگران
 تماس با انجمن
 درباره سايت

  تبليغات

  تبليغات

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R