به سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا خوش آمديد      

Keywords: برچسب ها : مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ، ... مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ،

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

تاريخچه انجمن  

        كد خبر :  00565                                                                                               تاريخ :  23/5/90

ثبت شناسایی 700 شغل جدید/ آغاز صدور شناسنامه‌های شغلی

دبیرکل کارفرمایان خدماتی کشور با اعلام اینکه در صورت تایید نهایی تا شهریورماه جاری کتاب طبقه بندی مشاغل خدماتی به چاپ خواهد رسید، گفت: شناسنامه 700 شغل جدید صادر شد.

داود جوانی در گفتگو با مهر از شناسایی 700 شغل جدید خدماتی در کشور خبر داد و گفت: به زودی مشاغل جدید شناسایی شده را در 7 گروه و از طریق کتاب طبقه بندی مشاغل معرفی خواهیم کرد.

دبیرکل کانون کارفرمایان خدماتی کشور اظهار داشت: این کتاب هم اکنون برای تایید نهایی از حدود یک ماه قبل در اختیار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار گرفته است.

جوانی تصریح کرد: در قالب شناسایی مشاغل جدید، شناسنامه های شغلی نیز صادر شده است و پس از تایید نهایی کتاب توسط وزارت تعاون، کار و رفاه نسبت به چاپ آن اقدام می شود.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم تا شهریورماه سال جاری و پس از تایید کتاب توسط وزارت کار آن را چاپ و در اختیار فعالان حوزه خدمات کشور قرار دهیم.

این مقام مسئول کارفرمایی تاکید کرد: طبق اقدامات صورت گرفته توانستیم 700 شغل را که بیش از 300 مورد آن جدید است را در 7 گروه شغلی مختلف اعم از حمل و نقل، نگهداری فضای سبز، خدمات عمومی، چاپ و تکثیر و غیره طبقه بندی می شود.

به گفته جوانی، طبق پیش بینی های صورت گرفته قرار است مشاغل جدید در قالب میزان سنوات افراد، تحصیلات، حوزه کاری و توانمندی های افراد تقسیم بندی شود و از این طریق شاغلانرده بندی شوند.

دبیرکل کانون کارفرمایان خدماتی کشور، بیان داشت: طبق اطلاعات قبلی که مربوط به سال 80 بوده است فقط 300 شغل خدماتی شناسایی شده بود که بعد از مدتی به 400 شغل افزایش یافت.

وی شناسایی ظرفیت های جدید را در حوزه خدمات باعث ایجاد ظرفیت های جدید شغلی دانست و گفت: در قالب یک دایره المعارف جدید، آئین نامه های مربوط به فعالیت در حوزه خدمات را نیز به روز رسانی خواهیم کرد.

 

 

منبع:  مهر

 هيئت مديره انجمن
 اساسنامه
 بخشنامه ها
 آرشيو اخبار
 اعضاء انجمن
 نحوه عضويت در انجمن
 اخذ صلاحيت
 بازرسي
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات

 آناليز حقوق كارگران
 تماس با انجمن
 درباره سايت

  تبليغات

  تبليغات

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R