به سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا خوش آمديد      

Keywords: برچسب ها : مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ، ... مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ،

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

تاريخچه انجمن  

        كد خبر :  00575                                                                                               تاريخ :  14/6/90

با اجرای سیاستهای کلی اصل 44 به عنوان برنامه های توسعه دولت و مجلس بستر برای فراگیر شدن قانون کار فراهم می گردد

مهندس احمد لطفی نژاد مدیرکل کار واموراجتماعی آذربایجان شرقی با اشاره به برنامه های توسعه ای دولت و مجلس شورای اسلامی گفت: با اجرای سیاستهای کلی اصل 44 قانون اساسی برون سپاری فعالیت های سازمانهای دولتی ، اصلاح قوانین و مقررات کسب و کار و کارآفرینی برای توسعه منابع انسانی بستر لازم را برای فراگیر شدن قانون کار و ایفای نقش سازمان ملی مهارت فراهم خواهد ساخت.

وی با اشاره به توانمندی و ظرفیتهای موجود استان افزود: باید فعالانه در جهت رشد و شکوفایی و توسعه استان تلاش کنیم و امسال که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری سال جهاد اقتصادی نامگذاری شده است باید از امکانات و ظرفیت های موجود استان به درستی استفاده کنیم و این از اصلی ترین راهبردهای ما برای رسیدن به توسعه سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در استان است.

مدیرکل کار واموراجتماعی از ایجاد دو و نیم میلیون فرصت شغلی جدید از سوی دولت در سال 90 در کشور خبر داده افزود: سهم استان آذربایجان شرقی از این میزان به تعداد 163000 فرصت شغلی است که باتوجه به پتانسیل ها و ظرفیت های موجود منطقه دستیابی به آن دور از دسترس نیست ودر این راستا باید با تعامل و همکاری و همراهی تمامی دستگاههای اجرایی در استان با رفع موانع و بسیج همه امکانات تلاش کنیم.

مهندس لطفی نژاد ادامه داد: سال قبل براساس اقدامات خوب صورت گرفته در راستای ایجاد 42000 فرصت شغلی توانستیم 77/1 برابر بیش از سهم پیش بینی شده به تحقق اشتغال در استان نائل شویم و جزو پنج استان برتر کشور در این زمینه معرفی شدیم.

وی با ابراز خرسندی از اقدامات خوب صورت گرفته و تعاون و همدلی بین مسئولان تمامی دستگاههای اجرایی استان تصریح کرد: جلسات هم اندیشی و هماهنگی با مسئولان و کارشناسان دستگاههای اجرایی براساس برنامه زمانبندی شده اجرا می گردد و تمامی اطلاعات اشتغال یافتگان در برنامه جامع «رصد» ثبت می گردد و انشاءا... شاهد تحقق بیش از تعهد استان در سال 90 در بخش اشتغال خواهیم بود.
 

 

منبع:  سازمان كار تبريز

 هيئت مديره انجمن
 اساسنامه
 بخشنامه ها
 آرشيو اخبار
 اعضاء انجمن
 نحوه عضويت در انجمن
 اخذ صلاحيت
 بازرسي
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات

 آناليز حقوق كارگران
 تماس با انجمن
 درباره سايت

  تبليغات

  تبليغات

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R