به سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا خوش آمديد      

Keywords: برچسب ها : مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ، ... مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ،

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

تاريخچه انجمن  

        كد خبر :  00587                                                                                               تاريخ :  29/6/90

گزارش غلط به شیخ الاسلامی می‌دهند؛ دلال نیرو نیستیم

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی کارفرمایان شرکت‌های خدماتی گفت: این شرکت‌ها دلال نیروی انسانی نیستند و در این باره گزارش‌های غلط به وزیر تعاون،کار و رفاه می‌دهند.
خبرگزاری فارس: گزارش غلط به شیخ الاسلامی می‌دهند؛ دلال نیرو نیستیم

امیرحسین صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس«توانا»، در خصوص اظهارات وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر جایگزینی تعاونی‌ها به جای دلالان نیروی انسانی، اظهار داشت: این اظهارات را نمی‌توان به شرکت‌ها خدماتی تعمیم داد چرا که شرکت‌های خدماتی، نیروی انسانی جا به جا نمی‌کنند.
وی ادامه داد: شرکت‌های‌ خدماتی و تامین نیروی انسانی دو مقوله متفاوت هستند که ارتباطی با یکدیگر ندارند.
رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی کارفرمایان شرکت‌های خدماتی با بیان اینکه این شرکت‌ها تنها خدمات به دستگا‌ه‌ها ارائه می‌دهند، گفت: در حال حاضر تعامل خوبی میان وزارتخانه و انجمن شرکت‌های خدماتی وجود دارد و این اظهارت با عملکرد مسئولان وزارتخانه مغایر و متفاوت است.
به گفته صادقی، قراردادهای شرکت‌های خدماتی درباره جا به جایی و تامین نیروی انسانی ارگان‌ها شفاف است و در صورت هرگونه تخلف با این شرکت‌ها برخورد می‌شود و به طور کلی این شرکت‌ها خدمات عمومی، فضای سبز، حمل‌ونقل و طبح غذا به صورت حجمی ارائه می‌دهند.
این فعال در شرکت‌های خدماتی تاکید کرد: برخی دستگاه‌های اجرایی و دولتی از طریق بخش خدمات قرار داد کار خدماتی منعقد می‌کنند اما به جای کار خدماتی، فرد دفتردار می‌شود.
وی ادامه داد: در این خصوص شرکت‌های خدماتی همکاری با دستگاه‌های اجرایی ندارند و شرکت‌ها طبق قرار داد عمل می‌کنند.
صادقی در پاسخ به این سوال که چرا وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از دلالان نیروی انسانی صحبت می‌کند، بیان داشت: فکر می‌کنم که اطرافیان به وزیر گزارشات غلط و ضد ونقیض می‌دهند و وی به دنبال مصوبه چند سال گذشته هیات وزیران مبنی بر منع جا به جایی نیروی انسانی در دستگاه‌ها است که البته شرکت‌های خدماتی نیز به این موضوع اعتقاد دارند.
وی خاطر نشان کرد: احتمال دارد تعاونی‌های برخی ادارات نیز نیروی انسانی جا به جا کنند و شرکت‌های خدماتی نمی‌توانند این کار را انجام دهند چون قرار دادشان زیر سوال می‌رود.

 

منبع:  فارس

 هيئت مديره انجمن
 اساسنامه
 بخشنامه ها
 آرشيو اخبار
 اعضاء انجمن
 نحوه عضويت در انجمن
 اخذ صلاحيت
 بازرسي
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات

 آناليز حقوق كارگران
 تماس با انجمن
 درباره سايت

  تبليغات

  تبليغات

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R