به سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا خوش آمديد      

Keywords: برچسب ها : مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ، ... مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ،

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

تاريخچه انجمن  

        كد خبر :  00591                                                                                               تاريخ :  29/6/90

شروط 3گانه کارگران برای بررسی اصلاح قانون کار

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع عالی نمایندگان کارگری گفت: تشکل‌های عالی کارگری برای اصلاح قانون کار در شورای عالی کار 3 خواسته دارند و با رعایت این موارد با دولت مذاکره خواهند کرد.
خبرگزاری فارس: شروط 3گانه کارگران برای بررسی اصلاح قانون کار

سید ‌محمد یاراحمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس «توانا» با اشاره به اینکه به علت نگاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به پیش‌نویس اصلاح قانون کار نمایندگان کارگری از حضور در جلسه امروز شورای عالی کار خودداری کردند، اظهار داشت: نمایندگان کارگری در خصوص چگونگی و روند اصلاح قانون کار خواسته‌هایی دارند که علت عدم حضور آنان در جلسات شورای عالی کار به این علت است.
وی در خصوص این خواسته‌ها عنوان کرد: طی توافقی که با مسئولان این وزارتخانه شده بود و در جلسات شورا مطرح شد کارگران معتقدند که نیاز به زمان دو ماهه برای کار کارشناسی با روال تعیین شده و اخذ نظرات مجامع استانی و جمع‌بندی در تشکیلات عالی مجمع و همچنین نظر نهایی در سه تشکل‌ عالی کارگری است.
وی ادامه داد: پس از جمع‌بندی نهایی سه تشکل عالی کارگری این مباحث با کارفرمایان در جلسه مطرح تا هم‌افزایی و همفکری انجام شود و پس از آن خروجی این تفاهم در شورای عالی کار بررسی و تصویب شود.
رئیس هیئت مدیره مجمع عالی نمایندگان کارگری در خصوص دومین خواسته کارگران از دولت در بحث پیش‌نویس قانون کار گفت: همانطور که دولت در بحث ماده 73 تکلیف قانونی دارد در بحث ماده 25 قانون برنامه پنجم نیز تکلیف دارد و این ماده مقدم بر ماده 73 مبنی بر اصلاح قانون کار است.
این فعال کارگری تاکید کرد: در صورتی که سند کار شایسته که در ماده 25 قانون برنامه پنجم به آن اشاره شده است می‌توان از لحاظ رعایت استاندار‌دها و مباحث کیفی و شاخص‌ها قانون کار را اصلاح کرد.
یاراحمدیان سومین خواسته کارگران در فرآیند اصلاح قانون کار را شیوه و نحوه چگونگی اصلاح دانست و بیان داشت: این پیش‌نویس باید ماده به ماده و همه جزئیات آن بررسی و بحث شود و نمی‌توان با کار غیر کارشناسی و بدون رضایت طرفین قانون را اصلاح کرد.
به گفته رئیس هیئت مدیره مجمع عالی نمایندگان کارگری، هم‌اکنون بسیاری از نظرات مجامع استانی کارگران مباحث مربوط به بررسی و کارشناسی پیش‌نویس آغاز شده و در صورتی که شرایط برای اعمال پیشنهادات در شورای عالی کار مهیا باشد منعکس می‌شود و در غیر این صورت نمایندگان کارگری مباحث و پیشنهادات خود را در مجلس شورای اسلامی و کمیسیون تخصصی پیگیری می‌کنند.

 

منبع:  فارس

 هيئت مديره انجمن
 اساسنامه
 بخشنامه ها
 آرشيو اخبار
 اعضاء انجمن
 نحوه عضويت در انجمن
 اخذ صلاحيت
 بازرسي
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات

 آناليز حقوق كارگران
 تماس با انجمن
 درباره سايت

  تبليغات

  تبليغات

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R