به سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا خوش آمديد      

Keywords: برچسب ها : مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ، ... مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ،

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

تاريخچه انجمن  

        كد خبر :  00593                                                                                               تاريخ :  7/7/90

كمرنگ شدن نقش نمایندگان کارگری و کارفرمایی در هیات‌های حل اختلاف

ایلنا: عضو هیات مدیره کانون شوراهای اسلامی کار از کمرنگ شدن حضور نمایندگان کارگری و کارفرمایی در هیات‌های حل اختلاف خبر داد.

علی دهقان کیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به تغییر ترکیب نمایندگان کارگری و کارفرمایی در هیات‌های حل اختلاف افزود: طبق پیش نویس فعلی قانون كار تعداد نمایندگان کارگری و کارفرمایی در هیات‌های حل اختلاف از سه به یک نفر تقلیل یافت.

وی با اشاره به نقش گسترده دولت در تصمیم گیری‌ها یاد آور شد: قانون کار مسئول تنظیم روابط کار، کارگر، کارفرما و صیانت از نیروی کار است؛ این در حالیست که در ۷۰ ماده این پیش نویس اشاره‌ای به صیانت از نیروی کار نشده است.

عضو هیات مدیره کانون شوراهای اسلامی کار استان تهران با بیان اینکه جامعه کارگری نسبت به مواد هفت و ۲۱ این پیش نویس معترض هستند، خاطرنشان كرد:‌ با تصویب این دو ماده وضعیت کارگران در واحدهای تولیدی کشور بحرانی خواهد شد.

دهقان کیا پیش نویس قانون کار فعلی را مغایر با مقاوله نامه‌های بین‌المللی عنوان کرد و گفت: پیش نویس قانون کار با نادیده گرفتن حقوق کارگران به صورت یک جانبه تدوین شده است.

وی یاد آور شد: جامعه کارگری نسبت به تدوین این پیش نویس به شدت معترض هستند.

 

منبع:  ايلنا

 هيئت مديره انجمن
 اساسنامه
 بخشنامه ها
 آرشيو اخبار
 اعضاء انجمن
 نحوه عضويت در انجمن
 اخذ صلاحيت
 بازرسي
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات

 آناليز حقوق كارگران
 تماس با انجمن
 درباره سايت

  تبليغات

  تبليغات

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R