به سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا خوش آمديد      

Keywords: برچسب ها : مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ، ... مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ،

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

تاريخچه انجمن  

        كد خبر :  00596                                                                                               تاريخ :  7/7/90

پيش نويس اصلاح قانون کار قابل دفاع است

نماينده کارفرمايان در شوراي عالي کار گفت : پيش نويس اصلاح قانون کار که از سوي دولت ارايه شده قابل قبول و دفاع است .
حمزه درواري نماينده کارفرمايان در شوراي عالي کار با بيان اين مطلب با تقدير از اقدام دولت در جهت اصلاح قانون کار براي رفع موانع توليد و اشتغال ، آن را قابل قبول توصيف کرد و افزود : متاسفانه انتقادات مطرح به پيش نويس اصلاح قانون کار فاقد بنيان هاي منطقي است .
وي افزود : وزارت تعاون ، کار و رفاه مي توانست بطور يک جانبه پيش نويس ارايه کند اما به منظور ايجاد اجماع و با حسن نظر پيش نويس را در شوراي عالي کار مطرح نمود که اين اقدام قابل تقدير است .
وي انتظار جامعه کارفرمايي و دولت را اتخاذ رويکرد منطقي و مستدل نسبت به پيش نويس از سوي جامعه کارگري عنوان کرد .
وي با اشاره به اينکه جامعه کارفرمايي با استقبال از حسن نظر دولت ، نظر ات کارشناسي خود را ارايه کرده است ، گفت : مباحث مطرح شده در رسانه ها جز جو سازي براي جامعه کار و توليد نتيجه ديگري در بر ندارد .
وي تاکيد کرد : کلي گويي در مورد پيش نويس نمي تواند حافظ منافع کارگران باشد . بلکه بايد بجاي انتقاد در رسانه ها نظرات مستدل و کارشناسي در جلسات شوراي عالي کار مطرح شود .
درواري افزود : متاسفانه نظرات مطرح شده کلي و بدون مصداق بوده است و من در شوراي عالي کار نظري در جهت رد يا تقويت پيش نويس از سوي نمايندگان جامعه کارگري ملاحظه نکردم .
وي افزود : دو ماه از زمان طرح پيش نويس اصلاح قانون کار مي گذرد و اين زمان مدت کمي براي اظهار نظر نبوده است . چرا که مواد مناقشه برانگيز قانون کار حداکثر 5 ماده بوده و انتظار اين بود که بجاي تقاضاي استمهال نظرات کارشناسي مطرح مي شد .
درواري افزود : متاسفانه به غلط مطرح مي شود که 98 درصد اصلاحات ضد منافع کارگران است که اين گونه نيست و گويا محاسبه درستي در بيان اين آمار صورت نگرفته است .
وي افزود : دولت معتقد است اصلاحيه قابل تغيير است اما متاسفانه از اين همه حسن نظر و اين فرصت طلايي استفاده نشد . زيرا جاي طرح نظر و مواضع شوراي عالي کار است .

 

منبع:  وزارت تعاون كار و رفاه اجتماعي

 هيئت مديره انجمن
 اساسنامه
 بخشنامه ها
 آرشيو اخبار
 اعضاء انجمن
 نحوه عضويت در انجمن
 اخذ صلاحيت
 بازرسي
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات

 آناليز حقوق كارگران
 تماس با انجمن
 درباره سايت

  تبليغات

  تبليغات

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R