به سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا خوش آمديد      

Keywords: برچسب ها : مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ، ... مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ،

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

تاريخچه انجمن  

        كد خبر :  00597                                                                                               تاريخ :  7/7/90

جزئیات نشست مشترک کارگران و کارفرمایان/ خواسته‌ها پابرجاست

مشاور ارشد کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور از برگزاری نشست مشترک کارگران و کارفرمایان در روزهای آینده خبر داد و گفت: یکی از موضوعات مهم این جلسه، پیش نویس اصلاح قانون کار است.

ولی الله صالحی در گفتگو با مهر از برگزاری نشست مشترک بین نمایندگان کارگران کشور و کارفرمایان خبر داد و گفت: این نشست مشترک در روزهای آینده برگزار خواهد شد.

مشاور ارشد کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور با اعلام اینکه رایزنی ها و مذاکراتی بین نمایندگان کارگری و کارفرمایی برای برگزاری این نشست در جریان است، اظهار داشت: تاکنون بین دو شریک اجتماعی جلسات متعددی بر سر مسائل مختلف برگزار شده است.

صالحی در پاسخ به این سئوال که آیا نشست ویژه کارگران و کارفرمایان در روزهای آینده پیرامون حل اختلاف نظرها در زمینه پیش نویس اصلاح قانون کار خواهد بود؟ تاکید کرد: بررسی پیش نویس قانون کار ارائه شده از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یکی از موضوعات است.

این مقام مسئول کارگری کشور خاطر نشان کرد: البته کارگران هنوز هم بر سر خواسته ها و نظرات خود در مورد تعیین زمان 2 ماهه برای بررسی و کارشناسی همه جانبه پیش نویس اصلاح قانون کار هستند.

مشاور ارشد کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور افزود: ما از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای بررسی همه جانبه پیش نویس اصلاح قانون کار که برای تهیه آن ماه ها وقت صرف شده است، 2 ماه مهلت خواستیم.

به گفته صالحی، باید برای نزدیک تر شدن روابط و تعاملات بین نمایندگان شرکای اجتماعی اعم از دولت، کارگران و کارفرمایان از سوی همه گروه ها تلاش صورت گیرد.

وی بیان داشت: در هر صورت نشست بین کارگران و کارفرمایان موضوعات و دستور کارهای دیگری نیز خواهد داشت و صرفا مسئله پیش نویس اصلاح قانون کار دنبال نمی شود.

عضو سابق شورای عالی کار و نماینده کارگران کشور گفت: بررسی روابط بین کارگران و کارفرمایان نیز از جمله موضوعاتی خواهد بود که در نشست مشترک به بحث و مذاکره گذاشته می شود.

 

منبع:  مهر

 هيئت مديره انجمن
 اساسنامه
 بخشنامه ها
 آرشيو اخبار
 اعضاء انجمن
 نحوه عضويت در انجمن
 اخذ صلاحيت
 بازرسي
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات

 آناليز حقوق كارگران
 تماس با انجمن
 درباره سايت

  تبليغات

  تبليغات

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R