به سايت انجمن صنفي كارفرمايي شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا خوش آمديد

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايي شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

 کانون انجمن سراسر کشور

تاريخچه انجمن  

          كد خبر :  0060                                                                                              تاريخ :  88/10/09

پنجمین دوره جشنواره کارآفرینان برتر در استان آذربایجان شرقی برگزار می گردد

احمد لطفی نژاد مدیرکل کار و اموراجتماعی آذربایجان شرقی و دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری آذربایجان شرقی که در جمع نمایندگان کارفرمایان و کارآفرینان جهت تشکیل اولین کانون کارآفرینان استان سخن می گفت ضمن تشریح
اهداف پنجمین جشنواره کارآفرینان برتر تمامی کارآفرینان را در عرصه های مختلف اقتصادی در سه بخش صنعت ، کشاورزی و خدمات تمامی مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی و خدماتی و کشاورزی که دارای کسب و کارهای کمتر از پنج سال سابقه فعالیت می باشند جهت ثبت نام و شرکت در این جشنواره دعوت کرد.
مدیرکل کار و اموراجتماعی آذربایجان شرقی گفت: خوشبختانه چهارمین جشنواره کارآفرینان برتر را به لطف خداوند متعال و تلاش های بی وقفه دستگاه های اجرایی علی الخصوص استانداری آذربایجان شرقی برگزار نموده ایم و پنجمین جشنواره کارآفرینان برتر را با هدف ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی ، خلاقیت ونوآوری و ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه های مختلف اقتصادی در سه بخش برگزار خواهیم نمود.
دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری آذربایجان شرقی افزود: وزارت کار و اموراجتماعی با اهتمام و توجه و نگاه ویژه به امر کارآفرینی همه ساله با برگزاری این مراسم تمامی کارآفرینان را که دارای ابتکارات و خلاقیت و نوآوری در عرصه های اقتصادی هستند و در راستای ترویج نوآوری و اشتغال پایدار گام برمی دارد دعوت می نماید.
وی در بخش دیگری خاطر نشان کرد: پنجمین جشنواره کارآفرینان برتر در دو مرحله استانی و ملی برگزار خواهد شد که در این راستا کارآفرینان با کسب و کارهای کمتر از پنج سال سابقه فعالیت در بخشهای مختلف و زیربخشهای آن با مراجعه به سایتهای www.karafarinanebartar.ir - www.kartabriz.ir - www.karafarini.gov.ir نسبت به ثبت نام و شرکت در پنجمین جشنواره کارآفرینان برتر اقدام نمایند.
وی ابراز امیدواری کرد با استقبال و اقدامات خوبی که در استان صورت گرفته انشاءا... شاهد سهم بالای حضور کارآفرینان استان در سطح ملی خواهیم بود.

منبع:   سايت سازمان کار و اموراجتماعی آذربایجانشرقی

 انجمن اصفهان
 هيئت مديره انجمن  انجمن بوشهر
 اساسنامه  آذربایجان غربی
 بخشنامه ها  انجمن تبریز
 آرشيو اخبار  انجمن تهران
 اعضاء انجمن  خراسان جنوبی
 نحوه عضويت در انجمن  خراسان رضوی
 اخذ صلاحيت  خرم آباد
 بازرسي                            ادامه ...
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات  وزارت كار و امور اجتماعي
 آناليز حقوق سال 88  كار و امور  اجتماعي استان آ - ش
 تماس با انجمن  شهرداري مرند
 درباره سايت  مرند خبر
   
 

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R