به سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا خوش آمديد      

Keywords: برچسب ها : مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ، ... مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ،

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

تاريخچه انجمن  

        كد خبر :  00601                                                                                               تاريخ :  12/7/90

پرداخت حق بيمه كارفرمايان كم درآمد ازمنابع هدفمندسازي يارانه‌ها

کارفرمایانی که در قالب قانون نظام صنفی در صنف مربوطه فعالیت می‌نمایند با رعایت اینکه تحت پوشش هیچ یک از صندوق‌های بازنشستگی نباشند می‌توانند برابر ضوابط تحت پوشش تامین اجتماعی قرار بگیرند.

ایلنا: مدير كل تامين اجتماعي استان البرزگفت: بخشی از حق بیمه کارفرمایان کم درآمد از محل منابع حاصله از هدفمندسازی یارانه‌ها توسط دولت پرداخت می‌گردد.

به گزارش ايلنا، مرتضی سلامی مدیر کل تامین اجتماعی استان البرز گفت: در اجرای بند ب ماده ۱۱ آئین نامه اجرائی ماده ۷ قانون هدفمندسازی یارانه‌ها و در راستای تعمیم و گسترش پوشش بیمه‌ای به گروههای خاص جامعه تعداد ۲۳ هزار نفر از کارفرمایان صنفی کم درآمد در استان البرز تحت پوشش تامین اجتماعی قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به تسهیلات در نظر گرفته شده برای کارفرمایان کم درآمد اظهار داشت: بخشی از حق بیمه این افراد از محل منابع حاصله از هدفمندسازی یارانه‌ها توسط دولت پرداخت می‌گردد.

مدیر کل تامین اجتماعی استان البرز افزود: کارفرمایانی که در قالب قانون نظام صنفی توزیعی و یا تولیدی و با پروانه کسب معتبر در صنف مربوطه فعالیت می‌كنند با رعایت این که تحت پوشش هیچ یک از صندوق‌های بازنشستگی نباشند می‌توانند برابر ضوابط تحت پوشش تامین اجتماعی قرار بگیرند.

مرتضی سلامی گفت اسامی کارفرمایان صنفی کم درآمد از طریق وزارت بازرگانی به سازمان تامین اجتماعی ارسال گردیده که بایستی افراد واجد شرایط به شعب این اداره کل مراجعه و نسبت به پرداخت حق بیمه با نرخ ۱۷ درصد و بهره‌مندی از خدمات تامین اجتماعی اقدام نمایند.

مدیر کل تامین اجتماعی استان البرز با اشاره به خدمات متنوع تامین اجتماعی به افراد تحت پوشش از کارفرمایان صنفی کم درآمد استان البرز خواست تا در اسرع وقت از فرصتی که دولت خدمتگذار برای آن‌ها فراهم نموده استفاده نمایند.

 

منبع:  ايلنا

 هيئت مديره انجمن
 اساسنامه
 بخشنامه ها
 آرشيو اخبار
 اعضاء انجمن
 نحوه عضويت در انجمن
 اخذ صلاحيت
 بازرسي
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات

 آناليز حقوق كارگران
 تماس با انجمن
 درباره سايت

  تبليغات

  تبليغات

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R