به سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا خوش آمديد      

Keywords: برچسب ها : مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ، ... مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ،

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

تاريخچه انجمن  

        كد خبر :  00607                                                                                               تاريخ :  18/7/90

کمیته ملی اصلاح قانون کار تشکیل جلسه می‌دهد/ کارگران پای میز مذاکره

رئیس کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور با اعلام تشکیل نشست جدید کمیته ملی اصلاح قانون کار، فردا دوشنبه از تلاش برای دستیابی به جمع بندی در اصلاحات قانون کار خبر داد.

اولیاء علی بیگی در گفتگو با مهر از تشکیل نشست جدید کمیته ملی اصلاح قانون کار، فردا دوشنبه با حضور مقامات کارگری عضو کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور، کانون عالی انجمن های صنفی و مجمع عالی نمایندگان کارگر کشور خبر داد.

رئیس کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور، اظهار داشت: در پی برگزاری نشست هایی در هفته های قبل، تلاش داریم تا در زمینه پیش نویس اصلاح قانون کار به یک جمع بندی و تعاملی دست پیدا کنیم.

علی بیگی با تاکید بر این مطلب که از هر یکی از کانون های عالی کارگری 2 تا 3 نفر در نشست مشترک حضور خواهند یافت، بیان داشت: طبق هماهنگی هایی که از قبل با مقامات کارگری کشور داشته ایم این نشست ها را برگزار خواهیم کرد.

به گزارش مهر، طی ماه های گذشته نشست هایی در شورای عالی کار، کمیته مشترک کارگران و کارفرمایان و کمیته ملی اصلاح قانون کار متشکل از نمایندگان کارگری کشور برگزار شده است.

با مطرح شدن مباحث و نظرات گوناگون از کم و کیف اصلاح قانون کار، تاکنون مقامات کارگری، کارفرمایی و دولت نتوانسته اند به یک نتیجه واحدی در این زمینه دست پیدا کنند.

 

منبع:  خبرگزاري مهر

 هيئت مديره انجمن
 اساسنامه
 بخشنامه ها
 آرشيو اخبار
 اعضاء انجمن
 نحوه عضويت در انجمن
 اخذ صلاحيت
 بازرسي
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات

 آناليز حقوق كارگران
 تماس با انجمن
 درباره سايت

  تبليغات

  تبليغات

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R