به سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا خوش آمديد      

Keywords: برچسب ها : مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ، ... مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ،

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

تاريخچه انجمن  

        كد خبر :  00608                                                                                               تاريخ :  18/7/90

ایجاد میز خدمت در اداره‌کل و واحدهای تابعه تأمین‌اجتماعی آذربایجان‌شرقی

به منظور دستیابی آسان و سریع مردم به خدمات تأمین‌اجتماعی و ارائه اقدامات به موقع و مؤثر به بیمه‌شدگان و نیز تکریم ارباب‌رجوع، میز خدمت در اداره کل و واحدهای تابعه تأمین‌اجتماعی آذربایجان‌شرقی ایجاد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی تأمین، مدیرکل تأمین‌اجتماعی آذربایجان‌شرقی با بیان این خبر گفت: ارائه اطلاعات و راهنمایی‌های لازم به مراجعین در ارتباط با امور مربوطه، دریافت مدارک و درخواست‌های مراجعین از وظایف میز خدمت است.
فضل‌زاده وظایف دیگر میز خدمت را انجام امور و درخواست‌های متقاضیان درصورت امکان و در غیر این صورت اعلام تاریخ مراجعه بعدی یا زمان ارائه خدمت نهایی به مراجعین، دریافت نتایج اقدامات انجام شده از واحدهای ذی‌ربط و اعلام آن به مراجعین، هدایت مراجعین به واحدهای مرتبط در موارد بسیار ضروری، پس از انجام هماهنگی با واحد اقدام‌کننده دانست.

 

منبع:  تامين اجتماعي

 هيئت مديره انجمن
 اساسنامه
 بخشنامه ها
 آرشيو اخبار
 اعضاء انجمن
 نحوه عضويت در انجمن
 اخذ صلاحيت
 بازرسي
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات

 آناليز حقوق كارگران
 تماس با انجمن
 درباره سايت

  تبليغات

  تبليغات

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R