به سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا خوش آمديد      

Keywords: برچسب ها : مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ، ... مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ،

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

تاريخچه انجمن  

        كد خبر :  00610                                                                                               تاريخ :  25/7/90

نامه نگاری کارفرمایان خدماتی‌/ وصول مطالبات مالیات بر ارزش افزوده

دبیرکل کانون کارفرمایان خدماتی کشور از نامه نگاری شرکت های خدماتی خصوصی کشور برای حل مشکل 4 درصد مالیات بر ارزش افزوده و تخلف برخی شرکت های دولتی در این بخش خبر داد.

داود جوانی در گفتگو با مهر از نامه نگاری کارفرمایان شرکت های خدماتی و پشتیبانی کشور پیرامون استنکاف رسمی برخی کارفرمایان دولتی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده و وجود خلاء قانونی در این بخش خبر داد و گفت: در این بخش شرکت های خدماتی پشتیبانی کشور در بلاتکلیفی چندین ساله به سر می برند.

دبیرکل کانون کارفرمایان خدماتی و پشتیبانی کشور اظهارداشت: در این رابطه حتی حساب های برخی از کارفرمایان بخش خصوصی به دلیل تخلف برخی کارفرمایان دولتی در پرداخت مالیات بر ارزش افزوده مسدود شده است.

جوانی ادامه داد: تاکنون نشست ها و مکاتبات فراوانی صورت گرفته است که طی آن بر عدم توجه به قانون توسط برخی کارفرمایان بخش دولتی در پرداخت 4 درصد مالیات بر ارزش افزوده تاکید شده است.

این مقام مسئول کارفرمایی در شرکت های خدماتی کشور بیان داشت: این موضوع در سال جاری و به ویژه سال های گذشته حل نشده است. با توجه به عدم حل مشکلات این بخش، این معضل طی ماه های اخیر با توجه به مسئولیت پیمانکاران طرف قرارداد به ویژه شرکت های خدماتی پشتیبانی و فنی مهندسی طبق مواد 20 و 22 قانون مالیات برارزش افزوده مشکلات عدیده ای را به وجود آورده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر تعداد زیادی از شرکت ها به دلیل عدم اجرای تعهدات کارفرمایان طرف قرارداد که عمدتا دولتی هستند با بحران های مالی مواجه شده اند که حتی تعدادی به دلیل اجرائیه های صادره توسط حوزه های مالیاتی در خطر ورشکستگی و اختلال در روند جاری شرکت ها مواجه هستند.

دبیرکل کانون کارفرمایان خدماتی و پشتیبانی کشور افزود: در حال حاضرعملا شرکت های خدماتی و پشتیبانی کشور هیچگونه ضمانت و توان اجرایی برای وصول مطالبات 4 درصد مالیات بر ارزش افزوده از کارفرمایان طرف قرارداد خود را ندارند.

جوانی با اشاره به اینکه ادارات دارایی نیز متاسفانه در این زمینه هیچگونه همکاری مناسیب را ندارند، گفت: لازم است تا در این زمینه تصمیمات مناسبی برای حل مسائل مالیاتی شرکت های خدماتی اخذ شود.

 

منبع:  مهر

 هيئت مديره انجمن
 اساسنامه
 بخشنامه ها
 آرشيو اخبار
 اعضاء انجمن
 نحوه عضويت در انجمن
 اخذ صلاحيت
 بازرسي
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات

 آناليز حقوق كارگران
 تماس با انجمن
 درباره سايت

  تبليغات

  تبليغات

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R