به سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا خوش آمديد      

Keywords: برچسب ها : مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ، ... مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ،

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

تاريخچه انجمن  

        كد خبر :  00617                                                                                               تاريخ :  16/8/90

پرونده‌ها و احکام مطالباتی کارفرمایان الکترونیکی می‌شود

ایلنا: مدیرکل تأمین‌اجتماعی شرق تهران بزرگ گفت: ‌ در راستای تسریع و روانسازی امور و رفاه حال بیشتر کارفرمایان و کاهش مراجعات غیرضروری، به زودی طرح تشکیل الکترونیکی پرونده‌ها و ابلاغ‌های احکام مطالباتی در شعب تابعه، آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا، رضا امینی تصریح کرد: اجرای این طرح که برای نخستین بار به صورت آزمایشی در شعبه ۲۷ تهران آغاز شده است، به منظور کاهش مراجعات غیرضروری، تسریع و روانسازی امور و رفاه حال بیشتر کارفرمایان صورت گرفته است.

وی در تشریح چگونگی اجرای این طرح، یادآور شد: پیش از اجرای طرح ابلاغ الکترونیکی، اعلام و ابلاغ بدهی‌ها با فرآیندی طولانی انجام می‌شد که علاوه بر اتلاف وقت کارکنان واحدهای اجرایی و صرف هزینه‌های فراوان، کارفرمایان نیز از نحوه ابلاغ و وصول نشدن ابلاغ‌ها ابراز نارضایتی می‌‌کردند.

وی افزود: پیش‌تر به علت حجم زیاد ابلاغ‌ها، تنها بخشی از کار توسط واحدهای اجرایی در شعب انجام می‌شد و بخش بیشتر ابلاغ احکام بدهی کارفرمایان در طی فرآیند برون‌سپاری از طریق شرکت پست صورت می‌گرفت که با وجود صرف هزینه‌های فراوان نتیجه مطلوبی حاصل نمی‌شد.
امینی خاطرنشان کرد: درصورت برطرف شدن کامل مشکلات حقوقی ابلاغ‌های الکترونیکی و مهیاشدن امکانات لازم و تکمیل اطلاعات مربوط به ثبت نشانی الکترونیکی، شماره تلفن‌های همراه، رضایتنامه ویژه کارفرمایان و سرویس ارسال پیامک، احکام و ابلاغ‌های کارفرمایان را می‌توان به روز برای آن‌ها ارسال کرد و با این کار علاوه بر کاهش هزینه از خسارت‌های مادی و معنوی فراوان وارده به کارفرمایان و سازمان تأمین‌اجتماعی که نتیجه فرآیند ابلاغ نشدن صحیح احکام مطالباتی است، جلوگیری کرد.

وی اظهار امیدواری کرد: با این طرح شاهد تحولی اساسی برای رضایتمندی بیشتر کارفرمایان و کاهش حجم مراجعات غیرضروری به شعب سازمان تأمین‌اجتماعی باشیم.

 

منبع:  ايلنا

 هيئت مديره انجمن
 اساسنامه
 بخشنامه ها
 آرشيو اخبار
 اعضاء انجمن
 نحوه عضويت در انجمن
 اخذ صلاحيت
 بازرسي
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات

 آناليز حقوق كارگران
 تماس با انجمن
 درباره سايت

  تبليغات

  تبليغات

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R