به سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا خوش آمديد      

Keywords: برچسب ها : مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ، ... مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ،

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

تاريخچه انجمن  

        كد خبر :  00621                                                                                               تاريخ :  16/8/90

ایجاد فروشگاه ایده (آیدیا مارکت) در استان آذربایجان شرقی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از ایجاد فروشگاه ایده (آیدیا مارکت) در استان آذربایجان شرقی خبر داد.

یونس فاتح با حضور در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان میانه با تاکید بر توجه جدی به اشتغال مشاغل خانگی و مشاغل استاد شاگردی و حمایت از بنگاههای نیمه تمام و استفاده از ظرفیتهای خالی واحدهای تولیدی صنعتی استان طرح ایجاد فروشگاه ایده را به عنوان یکی از برنامه های جدید و ابتکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان عنوان کرد.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه این فروشگاه در شناسایی، برنامه ریزی و خلق ایده های جدید ایجاد این طرح را در ظرفیت شناسی و امکان سنجی و نیز شناسایی دانش پژوهان و صاحبان فکر را در رشد و توسعه فن آوری های جدید بسیار ارزشمند توصیف کرد.

وی با تشریح ابعاد و تاثیرات این طرح در رشد و توسعه صنعتی ، اجتماعی و فرهنگی استان به ضرورت توجه به ایجاد طرح فروشگاه ایده در استان تاکید کرد.

یونس فاتح در بخش دیگری بر استفاده از ظرفیتهای شهرستانها در تولید محصول و خلق ثروت اشاره نموده بر ضرورت توجه به امر کارآفرینی و خلاقیت و نوآوری از سوی صاحبان طرح تاکید کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تصریح کرد: ظرفیتهای بالایی در بحث مشاغل خانگی و استاد شاگردی وجود دارد که باید با رفع موانع موجود و تقویت و توسعه آن با تشریح ادبیات کسب و کار در جهت تحقق برنامه های پیش بینی شده در این راستا تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید با نگاه تعصبی به مناطق مختلف شهرستان، ویژگی های مهم شهرستان را که قابلیت عرضه در میادین ملی و بین المللی را داشته باشد برجسته سازی کنیم و باید با نگاهی ویژه به افق با اراده ای که هست به جایگاه واقعی آن به عنوان یک تولید یا محصول و یا خدمات به ثبت برسانیم.

 

منبع:  روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی

 هيئت مديره انجمن
 اساسنامه
 بخشنامه ها
 آرشيو اخبار
 اعضاء انجمن
 نحوه عضويت در انجمن
 اخذ صلاحيت
 بازرسي
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات

 آناليز حقوق كارگران
 تماس با انجمن
 درباره سايت

  تبليغات

  تبليغات

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R