به سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا خوش آمديد      

Keywords: برچسب ها : مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ، ... مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ،

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

تاريخچه انجمن  

        كد خبر :  00622                                                                                               تاريخ :  16/8/90

پنج استراتژی «ساختاری» درخصوص فرهنگ پیشگیری در محل کار

در اوایل سال 2011 کارشناسان اروپایی درخصوص فرهنگ پیشگیری در محل کار به نمایندگی از دولت ها، مؤسسات بین‌المللی و مراکز پژوهشی به پنج پایه اساسی فرهنگ سلامت و امنیت تأکید نموده و آن را مورد حمایت و پشتیبانی خود قرارداده و بر تعهد خود نسبت به افزایش همکاری در زمینه استراتژی پیشگیری در سطوح ملی و بین‌المللی به صراحت اصرار ورزیدند.
در سال‌های گذشته، بسیاری از دولت‌ها و سازمان‌های بین‌المللی استراتژی‌های جامع پیشگیری جهت امنیت و سلامت حرفه‌ای را به اجرا درآورده‌اند. باتوجه به اهمیت این تعهد سیاسی نسبت به سلامت کارگران، متخصصان مربوطه عدم همکاری مستمر میان این خط مشی ها را مطرح نمودند.
هدف از این کنفرانس که توسط بیمه حوادث اجتماعی آلمان (DGUV) مؤسسه‌ای در "درسدن" آلمان برگزار گردید توسعه طرح اولیه جهت بهبود ساختارها و مراحل اجرایی بود تا فرهنگ پیشگیری در سطوح اجتماعی و شغلی را ارتقاء بخشد.
این نشست از کارشناسان بیش از پنجاه مؤسسه از 30 کشور در سراسر دنیا تشکیل یافت که توسط اتحادیه بین‌المللی تأمین‌اجتماعی (ISSA)، سازمان بین‌المللی کار (ILO)، نمایندگی اروپایی در امر امنیت و بهداشت کار (EU-OSHA)، کمیسیون بین‌المللی درمان حرفه‌ای (ICOH)، اتحادیه بین‌المللی بهداشت حرفه‌ای (OHA) و اتحادیه بین‌المللی و بازرسی کار (IALI) سازماندهی گردید.
شرکت‌کنندگان در کنفرانس درخصوص نقش و اهمیت پنج استراتژی «ساختاری»‌که استراتژی درمان و امنیت حرفه‌آی را هدایت نموده و در آینده با فرهنگ حقیقی پیشگیری مشارکت می‌نماید، بحث وتبادل‌نظر نمودند:
- کاهش حوادث ناشی از کار و بیماری‌های حرفه‌ای
- افزایش سطح آگاهی، قابلیت‌ها و ساختار توانایی افراد
- مشارکت میان درمان همگانی و عوامل امنیت حرفه‌ای
- ارتقاء سطح درمان و امنیت به عنوان بخش اصلی روش زندگی
- ادغام مبحث پیشگیری در سیستم تأمین‌اجتماعی
در این گردهمآیی، آقای هانس هورست کانکلوسکی مدیرکل اتحادیه بین‌المللی تأمین‌اجتماعی ISSA تأکید نمود که محل کار با چالش‌های جدید و پیچیده از جمله فشار‌های مستمر ناشی از جهانی‌سازی اقتصادی، مهاجرت، تغییرات فراوان جمعیتی و افزایش بیماری‌های سخت و لاعلاج به ویژه در زمینه‌های روانی مواجه می‌باشد.
 

 

منبع:  تامين اجتماعي

 هيئت مديره انجمن
 اساسنامه
 بخشنامه ها
 آرشيو اخبار
 اعضاء انجمن
 نحوه عضويت در انجمن
 اخذ صلاحيت
 بازرسي
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات

 آناليز حقوق كارگران
 تماس با انجمن
 درباره سايت

  تبليغات

  تبليغات

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R