به سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا خوش آمديد      

Keywords: برچسب ها : مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ، ... مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ،

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

تاريخچه انجمن  

        كد خبر :  00625                                                                                               تاريخ :  25/8/90

حق كارگران در شركت های خدماتی عضو انجمن صنفی پایمال نمی شود

تهران- رئیس انجمن صنفی كارفرمایان شركتهای خدماتی،پشتیبانی و فنی مهندسی سراسر كشور گفت: حق و حقوق كارگران در شركت های خدماتی كه عضو انجمن هستند، بهیچوجه پایمال نمی شود و كارگران از تمام حقوق قانونی خود برخوردار می شوند.
حق كارگران در شركت های خدماتی عضو انجمن صنفی پایمال نمی شود

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، 'محمد انتظامی' روز شنبه در نشست 2روزه كانون انجمن های صنفی كارفرمایان شركت های خدماتی، پشتیبانی و فنی مهندسی سراسر كشور با اشاره به فعالیت كانون و انجمن های عضو یادآور شد: از جمله فعالیت هایی كه انجام شده پیگیری برای حضور موثر و ثابت نماینده كانون در كمیسیون تعیین ضرایب مالیاتی از طریق سازمان امور مالیاتی بوده است.

وی ادامه داد:همچنین پیگیر نهایی شدن و تبادل تفاهمنامه همكاری آموزشی كانون انجمن های صنفی كارفرمایان شركتهای خدماتی پشتیبانی و فنی مهندسی سراسر كشور و سازمان آموزش فنی و حرفه ای كشور كه طی چند روز آینده تبادل می شود و به تمام استانهای كشور ابلاغ خواهد شد، هستیم.

وی از راه اندازی نخستین مجتمع آموزشی فنی حرفه ای خدمات در ایران خبر داد و گفت: مقدمات این مهم در حال انجام است و بزودی شعب آن در استان ها دایر و راه اندازی خواهد شد.

انتظامی همچنین از پیگیری معضل تداخل امور شركت های مراقبتی و انتظامی با شركت های خدماتی پشتیبانی و الزام آور شدن این شركتها به اخذ گواهی تعیین صلاحیت برای جلوگیری از تخطی از قوانین كه در دست پیگیری است، خبر داد.

این فعال جامعه كار با اشاره به اصلاح قانون كار گفت:همچنین كانون انجمن های صنفی كارفرمایان شركتهای خدماتی نشست های متعددی با تعدادی از انجمن های صنفی برای رفع اختلاف های موجود با سازمان های كار و یا انجمن های و كانون های دیگر برگزار كرد كه برخی از موارد رفع و برخی دیگر در دست پیگیری است.

وی با ابراز امیدواری نسبت به اینكه در نشست مشترك با معاونت وزارت كار برخی از موارد رفع شود،از حضور موثر كانون و انجمن های صنفی شركتهای خدماتی در كمیته آسیب شناسی كه در وزارت تعاون ،كار و رفاه اجتماعی تشكیل شده بود خبر داد .

وی افزایش اعضای كانون به 47 انجمن صنفی و پیگیری تشكیل تقویت انجمن های استان اردبیل و كهگیلویه و بویراحمد به عنوان تنها استان هایی كه عضو كانون نشده اند كه بزودی به عضویت كانون پذیرفته خواهند شد را از دیگر فعالیت های انجمن های صنفی اعلام كرد.

وی از روسای انجمن های صنفی شركتهای خدماتی كه در این نشست حضور داشتند، خواست كه تعامل هرچه بیشتری با نمایندگان در استانهای خود داشته باشند و فعالیت شركتهای خدماتی را بدرستی برای آنها تشریح كنند.

انتظامی یادآور شد: روسای انجمن های صنفی باید حضور موثر در كمیسیون های مجلس داشته باشند تا بتوانند گام موثری برای رد لایحه حذف شركتهای خدماتی بردارند.

به گفته ی این فعال انجمن كارفرمایی كشور، برخی از نمایندگان اطلاعی از وضعیت شركتهای خدماتی ندارند و تصور می كنند شركتهای خدماتی معادل دلالی نیروی انسانی است در حالیكه چنین نیست .

وی با تاكید براینكه شركتهای خدماتی نه تنها تامین كننده نیروی انسانی هستند بلكه به ارائه خدمات فنی و مهندسی برای دولت می پردازند، گفت: دولت باید همواره وامدار شركتها ی یادشده به لحاظ خدمات ارزنده ای كه ارائه می دهند، باشد.

انتظامی معتقد است: وقتی كه دولت مصمم به اجرای ابلاغیه سیاست های كلی اصل 44 قانون اساسی است ، چرا باید به حذف شركتهای خدماتی اقدام كند.

وی در پایان تاكید كرد: دولت باید جایگاه شركتهای خدماتی را كه ارائه كننده خدمات متفاوت هستند را بپذیرد.

 

منبع:  ايرنا

 هيئت مديره انجمن
 اساسنامه
 بخشنامه ها
 آرشيو اخبار
 اعضاء انجمن
 نحوه عضويت در انجمن
 اخذ صلاحيت
 بازرسي
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات

 آناليز حقوق كارگران
 تماس با انجمن
 درباره سايت

  تبليغات

  تبليغات

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R