به سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا خوش آمديد      

Keywords: برچسب ها : مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ، ... مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ،

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

تاريخچه انجمن  

        كد خبر :  00642                                                                                                تاريخ :  1/9/90

احتمال اتمام مذاکرات اصلاح قانون کار تا هفته آینده/ جزئیات توافقات جدید

عضو هیئت رئیسه کانون عالی کارفرمایان ایران با اعلام برگزاری اولین نشست مقامات کارگری و کارفرمایی در دور جدید مذاکرات گفت: ادامه مذاکرات برای هفته آینده برنامه ریزی شده است.

سیدحمزه درواری در گفتگو با مهر از برگزاری نشست جدید اصلاح قانون کار با حضور مقامات کارگری و کارفرمایی خبر داد و گفت: خوشبختانه با دستیابی به برخی توافقات در مذاکرات دوجانبه، طرفین توانستند کارشناسی بر روی برخی مواد قانون کار را به پایان برسانند.

عضو هیئت رئیسه کانون عالی کارفرمایان ایران با اشاره به میزبانی کارفرمایان برای اولین نشست برگزار شده، اظهارداشت: قرار است در هفته آینده دومین نشست جمع بندی اصلاح قانون کار برگزار شود.

این مقام مسئول کارفرمایی با تاکید بر به وجود آمدن جوی آرام و دوستانه در مذاکرات کارگران و کارفرمایان، بیان داشت: اگر روند تعاملات دو طرف به همین صورت ادامه یابد می توانیم بزودی شاهد نهایی شدن لایحه اصلاح قانون کار باشیم.

درواری در این ارتباط که عنوان شده است کار ارسال لایحه اصلاح قانون کار به دولت و مجلس 10 روزه صورت می گیرد، خاطر نشان کرد: این موضوع طبق مواردی است که کارگران در نشست شورای عالی کار عنوان کرده بودند.

وی ادامه داد: مقامات کارگری در نشست هفته گذشته در حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرده بودند که می توانند 10 روزه کار را نهایی کنند. البته این موضوع طبق تاکیدی بوده است که شخص وزیر برای نهایی کردن اصلاح قانون کار تا پایان سال اول برنامه پنجم توسعه داشت.

عضو شورای عالی کار و نماینده کارفرمایان کشور، افزود: با توجه به اینکه روز گذشته نشستی را با مقامات کارگری برگزار کردیم قائدتا دیگر موضوع 10 روز عملی نشده است ولی نتیجه مذاکرات تا به امروز می تواند پیام های خوبی را برای تدوین لایحه به همراه داشته باشد.

به گفته درواری، احتمال دارد در نشست هفته آینده کارگران و کارفرمایان بتوانند در زمینه اصلاح قانون کار مذاکرات خود را نهایی کرده و به توافق دست یابند.

نماینده کارفرمایان کشور در شورای عالی کار، تصریح کرد: از وزیر تعاون، کار و رفاه تقاضا داریم با توجه به اینکه مذاکرات بین کارگران و کارفرمایان در شرایط فعلی از روند مناسبی برخوردار است کمی بیشتر با این موضوع تعامل داشته باشند به نحوی که اجازه دهند جمع بندی های کارگران و کارفرمایان به اتمام برسد.

وی این مطلب را هم افزود که در صورت تحقق این موضوع و اتمام کارشناسی های کارگران و کارفرمایان بر سر اصلاح قانون کار می توان امیدوار بود که روند کار در دولت و مجلس بدون وقفه و با سرعت بیشتری دنبال شود.

 

منبع:  مهر

 هيئت مديره انجمن
 اساسنامه
 بخشنامه ها
 آرشيو اخبار
 اعضاء انجمن
 نحوه عضويت در انجمن
 اخذ صلاحيت
 بازرسي
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات

 آناليز حقوق كارگران
 تماس با انجمن
 درباره سايت

  تبليغات

  تبليغات

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R