به سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا خوش آمديد      

Keywords: برچسب ها : مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ، ... مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ،

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

تاريخچه انجمن  

        كد خبر :  00655                                                                                                تاريخ :  26/9/90

فوریت استفساریه‌ای در مورد بیمه به تصویب مجلس رسید

نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز یک فوریت استفساریه ای را به تصویب رساندند که به معنای برخورداری بیمه شدگان از تمامی خدمات مورد تعهد و مسئولیت سازمان تأمین اجتماعی با هر میزان حق بیمه توسط کارفرمایان است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز چهارشنبه با یک فوریت استفساریه ای موافقت کردند که در صورت تصویب نهایی آن در صورت پرداخت هر میزان حق بیمه از طرف کارفرما، بیمه شده از تمامی خدمات مورد تعهد و مسئولیت سازمان تأمین اجتماعی برخوردار می شود.

این استفساریه به امضای 39 نفر از نمایندگان رسیده بود.

جاسم ساعدی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در دفاع از یک فوریت این استفساریه گفت: با توجه به اینکه در قانون تأمین اجتماعی حق بیمه دریافتی قابل تفکیک بر حسب خدمات عرضه شده یا قسمتی از آن نیز دریافت حق بیمه تحت هر عنوان توسط سازمان تأمین اجتماعی از بیمه شده مشمول تمام خدمات تأمین اجتماعی خواهد بود و رافع مسئولیت سازمان تأمین اجتماعی در مقابل بیمه شده نخواهد بود.

وی افزود: متأسفانه مشاهده می شود سازمان تأمین اجتماعی بدون استناد قانونی از دریافت بخش تکمیلی حق بیمه سر باز زده و باعث تضییع حقوق قشر زحمتکش و شریف کارگران می گردد.

سوال اصلی این استفساریه عبارت است از:

آیا مطابق ماده 36 قانون تأمین اجتماعی مصوب 54.4.3 پرداخت هر میزان حق بیمه و یا حتی عدم پرداخت آن توسط کارفرما به معنای برخورداری بیمه شده از تمامی خدمات مورد تعهد و مسئولیت سازمان تأمین اجتماعی می باشد؟

پاسخ نمایندگان به این استفساریه بلی است.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با 102 رأی موافق، 9 رأی مخالف و 25 رأی ممتنع از مجموع 197 نماینده حاضر، یک فوریت این استفساریه را به تصویب رسانده است.

 

منبع:  مهر

 هيئت مديره انجمن
 اساسنامه
 بخشنامه ها
 آرشيو اخبار
 اعضاء انجمن
 نحوه عضويت در انجمن
 اخذ صلاحيت
 بازرسي
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات

 آناليز حقوق كارگران
 تماس با انجمن
 درباره سايت

  تبليغات

  تبليغات

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R