به سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا خوش آمديد      

Keywords: برچسب ها : مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ، ... مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ،

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

تاريخچه انجمن  

        كد خبر :  00661                                                                                              تاريخ :  3/10/90

گزارش نشست چهارم اصلاح قانون کار/ مبحث نحوه بازرسی کار نهایی شد

مشاور ارشد کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور از برگزاری نشست چهارم دوجانبه کارگران و کارفرمایان در زمینه جمع بندی پیش نویس اصلاح قانون کار خبر داد و گفت: مباحث ایمنی و بهداشت کار و بازرسی در بنگاهها نهایی شد.

ولی الله صالحی در گفتگو با مهر از برگزاری چهارمین نشست رسمی دوجانبه بین مقامات کارگری و کارفرمایی در زمینه دستیابی به اجماع در مورد پیش نویس اصلاح قانون کار خبر داد و گفت: نشستها در هفته آینده ادامه خواهد یافت.

مشاور ارشد کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور و نماینده کارگران در مذاکرات با کارفرمایان، اظهار داشت: در نشست‌های اخیر مباحث مختلفی مطرح و در مورد هر یک گفتگو و رایزنی صورت گرفته است.

صالحی با تاکید بر اینکه در تلاش هستیم تا با کارفرمایان بر سر مسائل مختلف پیش نویس اصلاح قانون کار به توافق برسیم، بیان داشت: دو گروه در نشستها، دیدگاهها و نظرات خود را مطرح و در مورد آنها تصمیم گیری می‌شود.

این مقام مسئول کارگری کشور خاطر نشان کرد: در نشست چهارم دوجانبه اصلاح قانون کار توانستیم موضوع مربوط به بازرسی کار در بنگاهها را مطرح و در مورد آن مذاکره کنیم.

نماینده کارگران کشور در مذاکره با کارفرمایان برای جمع بندی اصلاح قانون کار، به این مطلب هم اشاره کرد که در نشست قبلی دو گروه مبحث ایمنی و بهداشت کار در بنگاهها و واحدهای تولیدی کشور مطرح و در مورد آن رایزنی صورت گرفته است.

به گزارش مهر، جمع بندی پیش نویس اصلاح قانون کار ارائه شده از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ماههای گذشته به یکی از مهم ترین مسائل و موضوعات حوزه کار و اشتغال کشور تبدیل شده است.

تاکنون کارگران و کارفرمایان و در پاره ای از موارد با حضور نمایندگان دولت توانسته اند موضوعات مختلفی را مطرح کنند. البته در پاره ای از موارد آنها نتوانستند بر سر مسائل مشترک به توافق برسند و در یک مورد برگزاری نشست ها با اعتراض کارگران حدود 2 ماه به تعویق افتاد.

به نظر می رسد با توجه به تاکید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مورد لزوم ارسال لایحه اصلاح قانون کار به دولت و مجلس تا قبل از اتمام سال جاری و همراهی کارگران و کارفرمایان با این تصمیم؛ بزودی تکلیف لایحه اصلاح قانون کار مشخص شود.

 

منبع:  مهر

 هيئت مديره انجمن
 اساسنامه
 بخشنامه ها
 آرشيو اخبار
 اعضاء انجمن
 نحوه عضويت در انجمن
 اخذ صلاحيت
 بازرسي
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات

 آناليز حقوق كارگران
 تماس با انجمن
 درباره سايت

  تبليغات

  تبليغات

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R