به سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا خوش آمديد      

Keywords: برچسب ها : مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ، ... مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ،

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

تاريخچه انجمن  

        كد خبر :  00679                                                                                              تاريخ :  7/11/90

كانون : مصوبه دولت درباره تامین نیروی دستگاه‌ها اجرا شود

خبرگزاری پانا: کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایان شرکت‌های خدماتی پشتیبانی و فنی مهندسی سراسرکشور بر اجرای مصوبه اخیر دولت مبنی بر لغو قرار داد شرکت‌های تامین نیروی انسانی با دستگاه‌های اجرایی در مدت 15 روز تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری پانا، براساس این مصوبه امور خدماتی پشتیبانی در قالب‌های کدهای هفت گانه حجمی قانونی بوده و این تصویب‌نامه به طور صرف در زمینه قراردادهای تامین نیروی انسانی است.

بر این اساس، قراردادهای منعقده با شرکت‌های پیمانکاری برای تامین نیروی انسانی با دستگاه‌های اجرایی باید ظرف مدت 15 روز لغو شود.

همچنین دستگاه‌های اجرایی موظف به عقد قرارداد مستقیم با کارکنان شاغل در مشاغل خدماتی نظیر پیش خدمت، آبدارچی، نظافتچی، آشپز، نامه‌رسان، نگهبان و غیره شده‌اند.

تسری این مصوبه فقط به قراردادهای تامین نیروی انسانی است و قراردادهای حجمی که در راستای کاهش تصدی‌گری دولت و در قالب امور خدماتی، پشتیبانی و کدهای هفت گانه (امور حمل ونقل، تعمیر و نگهداری، امور آشپزخانه و رستوران، خدمات عمومی، نگهداری و خدمات فضای سبز، امور چاپ وتکثیر، امور تاسیساتی)تعریف شده کماکان و مطابق قوانین متعدد و تصویب‌نامه‌ها، در حال اجرا است.

البته برخی بندهای این مصوبه با قوانین و تصویب نامه‌های در حال اجرا مغایرت دارد که پیگیری‌ها و اقدامات قانونی آن در حال انجام است که نتایج آن به‌زودی اطلاع‌رسانی می‌شود.

از جمله این مصوبات ماده 13 قانون خدمات کشوری در زمینه واگذاری تصدی امور خدماتی به بخش خصوصی، ماده 17 قانون خدمات کشوری درباره واگذاری امور خدماتی از طریق مناقصه با حجم کار معین است.

همچنین ماده 18 قانون خدمات کشوری درباره ممنوعیت جذب نیرو توسط دستگاه‌های اجرایی برای مشاغل خدماتی پشتیبانی و مسوولیت نداشتن دولت در قبال نیروهای کارکنان بخش خصوصی، ماده 47 قانون خدمات کشوری درخصوص ممنوعیت به کارگیری نیرو از شرکت‌های خصوصی برای مشاغل دولتی است.

براساس مصوبه دولت، پست‌های خدماتی و پست‌های (مشاغل) مربوط به امور خدماتی و پشتیبانی از قبیل حمل و نقل، تعمیر و نگهداری، خدمات رایانه‌ای، امور چاپ و تکثیر، امور آشپزخانه و رستوران، نگهبانی، باغبانی، نامه‌رسانی، ماشین‌نویسی و امور تاسیساتی، شغل حاکمیتی محسوب نمی‌شوند و به نظر می‌رسد تصویب‌نامه اخیر نیز به جهت برخورد با اقدامات مغایر قانون برخی از دستگاه‌های اجرایی صادرشده است.


 

منبع:  خبرگزاری پانا

 هيئت مديره انجمن
 اساسنامه
 بخشنامه ها
 آرشيو اخبار
 اعضاء انجمن
 نحوه عضويت در انجمن
 اخذ صلاحيت
 بازرسي
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات

 آناليز حقوق كارگران
 تماس با انجمن
 درباره سايت

  تبليغات

  تبليغات

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R