به سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا خوش آمديد      

Keywords: برچسب ها : مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ، ... مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ،

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

تاريخچه انجمن  

        كد خبر :  00689                                                                                              تاريخ :  5/12/90

اشخاص حقوقی تا پایان اسفند برای ثبت نام شماره اقتصادی فرصت دارند

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور از تمدید مهلت نام نویسی فعالان اقتصادی برای ارائه شماره ویژه اقتصادی تا پایان اسفندماه امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی عسکری هدف از تمدید این مهلت را فراهم کردن فرصت بیشتر برای فعالان اقتصادی با توجه به تراکم کاری در ماه پایانی سال اعلام کرد و افزود: همه اشخاص حقوقی فعال در حوزه اقتصادی لازم است برای ادامه فعالیت ، شماره اقتصادی منحصر به فرد دریافت کنند ؛ در غیر این صورت فعالیت انها غیر قانونی محسوب می شود.
وی با بیان اینکه از دهه فجر امسال نام نویسی برای ارائه شماره اقتصادی به اشخاص حقوقی آغاز شده است ادامه داد: مهلت نام نویسی برای دریافت شماره اقتصادی 15 اسفند تعیین شده بود که در پی تقاضای فعالان اقتصادی این مهلت تمدید شده است.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به اطلاع رسانی در پایگاه اینترنتی سازمان امور مالیاتی، اظهارداشت: شماره مخصوصی که به فعالان اقتصادی اعطا می شود ، علاوه بر حوزه مالیات در سایر حوزه های اقتصادی نیز کاربرد دارد .

وی افزود : اطلاعات متقاضیان دریافت شماره اقتصادی ، راستی آزمایی می شود و چنانچه واجد شرایط باشند ، کارت و شماره اقتصادی منحصر به فرد به آنان اعطا خواهد شد که مزیت های زیادی دارد.

عسکری با بیان اینکه به اشخاص حقیقی هم از سال اینده شماره اقتصادی واگذار خواهد شد، خاطرنشان کرد: پس از واگذاری شماره ویژه اقتصادی به اشخاص حقوقی و حقیقی فعال در امور اقتصادی ، درج این شماره برای هرگونه فعالیت اقتصادی و نقل و انتقالات اجباری خواهد شد ،در غیر این صورت فعالیت انها غیر قانونی محسوب می شود.
 

منبع:  خبرگزاري مهر

 هيئت مديره انجمن
 اساسنامه
 بخشنامه ها
 آرشيو اخبار
 اعضاء انجمن
 نحوه عضويت در انجمن
 اخذ صلاحيت
 بازرسي
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات

 آناليز حقوق كارگران
 تماس با انجمن
 درباره سايت

  تبليغات

  تبليغات

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R