به سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا خوش آمديد      

Keywords: برچسب ها : مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ، ... مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ،

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

تاريخچه انجمن  

        كد خبر :  00701                                                                                              تاريخ :  20/12/90

شرایط کارفرمایان برای افزایش 20 درصدی دستمزد فراهم نیست

خبرگزاری فارس: نماینده کارفرمایان در شورای عالی کار گفت:‌ در حال حاضر شرایط کارفرمایان برای افزایش حداقل دستمزد براساس نرخ تورم مناسب نیست و اشتغال موجود را به خطر می‌اندازد.
خبرگزاری فارس: شرایط کارفرمایان برای افزایش 20 درصدی دستمزد فراهم نیست

حمزه درواری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس «توانا»، با اشاره به جلسه امروز شورای عالی کار به منظور بررسی وضعیت دستمزد سال آینده کارگران اظهار داشت: قطعاً نمی‌توان در یک جلسه به جمع‌بندی واحدی برای تعیین حداقل مزد رسید و نیاز به بررسی و اجماع نظر شرکا دارد.

وی ادامه داد: بنده معتقدم کارفرمایان توان افزایش حداقل مزد را ندارند و شرایط برای کارفرمایان بسیار سخت است.

نماینده کارفرمایان در شورای عالی کار با اشاره به برخی اظهارات کارفرمایان مبنی بر افزایش 21 درصد حداقل مزد کارگران برای سال آینده تصریح کرد: این موضوع ملاک عمل برای تعیین حداقل دستمزد نیست و در حال حاضر کارفرمایان به دنبال حفظ مشاغل موجود و تامین سرمایه در گردش برای تولیدات خود هستند.

این کارفرما تأکید کرد: شورای عالی کار 9 عضو دارد که در آن همه افراد به جمع‌بندی می‌رسند و با وضعیت فعلی شرایط برای میزان افزایش حداقل دستمزد سخت است.

به گفته این عضو شورای عالی کار، معمولاً طی سه تا چهار جلسه شورای عالی کار بحث حداقل مزد کارگران تصویب می‌شود و باید شرایط موجود اقتصاد و نیز نظرات همه گروه‌ها استماع شود.

درواری خاطرنشان کرد: همانطور که افزایش حداقل دستمزد برای جامعه کارگری مطلوب و پسندیده است باید به این نکته توجه داشت که کارفرمایان در صورتی که قدرت تولید و نیز توسعه اشتغال را داشته باشند، می‌توانند کار کنند و در غیر این صورت مشاغل موجود نیز به خطر خواهد افتاد.

وی ادامه داد: در حال حاضر شرایط برای کارگران نیز با این وضعیت دستمزد مطلوب نیست و کارفرمایان نیز به این موضوع واقف هستند، اما باید از طرف دیگر شرایط اقتصاد و کارفرمایان در نظر گرفته شود.

                                                                 

منبع:  خبرگزاری فارس

 هيئت مديره انجمن
 اساسنامه
 بخشنامه ها
 آرشيو اخبار
 اعضاء انجمن
 نحوه عضويت در انجمن
 اخذ صلاحيت
 بازرسي
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات

 آناليز حقوق كارگران
 تماس با انجمن
 درباره سايت

  تبليغات

  تبليغات

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R