به سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا خوش آمديد      

Keywords: برچسب ها : مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ، ... مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ،

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

تاريخچه انجمن  

        كد خبر :  00719                                                                                               تاريخ :  18/1/91

تحقق اهداف سال تولید ملی، مشروط به شنیدن نظرات بخش خصوصی است

تهران - دبیر كل انجمن صادركنندگان صنعتی، معدنی و خدمات فنی و مهندسی معتقداست: موفقیت در اهداف نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، مشروط بر توجه جدی به پیشنهادات و نظرات بخش خصوصی برای رفع مشكلات حوزه تولید است .
1391/01/16 - 09:38

'رحمان پورقربان ' روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا ، عنوان كرد : نامگذاری سال 91 از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی با نام ' نولید ملی ، حمایت از كار و سرمایه ایرانی ' به این معنا است كه ایشان انگشت روی نكته ای گذاشته اند كه برای كشور بسیار حیاتی است .

وی تصریح كرد : ابزارهای حمایت از تولید ملی باید توسط دولت ، بنگاه ها ، گمركات ، استاندارد و سازمان های مسئول تولید و صادرات فراهم شود و به بخش خصوصی نیز اجازه نفس كشیدن داده شود.

پورقربان از موانع سر راه بخش خصوصی در حوزه تولید و صادرات با نام ' سنگ انداختن ' نام می برد و می گوید: اگر دولت با بی توجهی موانعی در مقابل بخش خصوصی ایجاد نكند به طور حتم دستور مقام معظم رهبری قابل اجرا است .

دبیر كل انجمن صادركنندگان صنعتی ، معدنی و خدمات فنی و مهندسی با قدردانی از رهبر معظم انقلاب اسلامی برای نامگذاری سال 91، گفت: این موضوع فوق العاده برای بخش خصوصی اهمیت دارد و آماده ارایه نظرات و پیشنهادات خود برای اجرای این هدف هستیم .

وی موفقیت در اهداف سال تولید ملی را مشروط به توجه به دیدگاه های بخش خصوصی دانست و گفت: اگر قرار باشد بخش خصوصی مسائلی را مطرح كند ، مسئولان دولتی فقط شنونده باشند و كار نكنند مشكلی برطرف نمی شود.

پورقربان معقتداست یكی از مسائلی كه حوزه اقتصاد را رنج می دهد، گرفتاری در دور باطل مشكلات است، بنابراین از نظر او اگر دولتی ها می خواهند بیانات رهبری محقق شود باید در تعامل با بخش خصوصی مشكلات را به بحث و بررسی بگذارند.

دبیر كل انجمن صادركنندگان صنعتی، معدنی و خدمات فنی و مهندسی افزود: با مروری با نامگذاری های سال های اخیر از سوی مقام رهبری در می یابیم كه بیش از 90 درصد عنوان های انتخاب شده ، دستور در جهت توسعه صادرات ، تولید و رشد اقتصادی است .

این فعال بخش خصوصی افزود ' مسئولان دولتی باید برای تحقق افق 1404 مسائل را حل كنند و امیدواریم با دوری كردن از برخی شعارها به طور جدی مسائل تولید ملی حل شده و در جهت توسعه اقتصاد كشور تلاش شود.
 


منبع:  ايرنا

 هيئت مديره انجمن
 اساسنامه
 بخشنامه ها
 آرشيو اخبار
 اعضاء انجمن
 نحوه عضويت در انجمن
 اخذ صلاحيت
 بازرسي
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات

 آناليز حقوق كارگران
 تماس با انجمن
 درباره سايت

  تبليغات

  تبليغات

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R