به سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا خوش آمديد      

Keywords: برچسب ها : مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ، ... مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ،

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

تاريخچه انجمن  

        كد خبر :  00721                                                                                               تاريخ :  18/1/91

نظرات برخی تشکل های کارگری وکارفرمایی در خصوص استیضاح وزیر تعاون ، کار ورفاه اجتماعی

مخالفت کانون عالی انجمن های صنفی کارفرمایی ایران با استیضاح دکترشیخ الاسلامی


عطاردیان گفت: اقدامات وزیر تعاون، کار و امور اجتماعی مورد حمایت دولت و مجلس شورای اسلامی است اقدامات ایشان مورد حمایت کانون عالی انجمنهای صنفی کارفرمایی ایران نیز می باشد. رئیس کانون عالی انجمنهای صنفی کارفرمایی ایران ضمن مخالفت با استیضاح وزیر تعاون، کار و امور اجتماعی تاکید کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر وحدت و همکاری مجلس و دولت می باشد و این قضیه مغایر با این فرمایشات است
عطاردیان در گفتگوی اختصاصی با پایگاه اطلاع رسانی دولت گفت: اقداماتی که دکتر شیخ الاسلامی به عنوان وزیر تعاون،کار و امور اجتماعی انجام داده است بسیار موثر و مفید بوده است و در این شرایط مباحثی نظیر استیضاح وزیر منطقی نیست.
وی ضمن اشاره به اینکه گرایشات و مواضع سیاسی را نباید با مباحث تخصصی دخالت داد گفت: اقدامات وزیر تعاون، کار و امور اجتماعی مورد حمایت دولت و مجلس شورای اسلامی است. اقدامات ایشان مورد حمایت کانون عالی انجمنهای صنفی کارفرمایی ایران نیز می باشد.




اطلاعيه کانون انجمن های صنفی آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای کشور در حمايت قاطع از اقدامات دکتر شيخ الاسلامي وزير تعاون ، کار و رفاه اجتماعي



کانون انجمـــن های صنفی آموزشــگاه های آزاد فنـی و حرفـه ای کشــور با صدور اطلاعيه اي بر حمایت قاطع از اقدامات خیرخواهانه و مترقی دکتر شیخ الاسلامی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و ابرازمخالفت با استیضاح ایشان تاکيد کرد.

کانون انجمن های صنفی آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای کشور که به عنوان یکی از بزرگترین تشکل های صنفی و نماینده قانونی هزاران آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای سراسر کشور و دربر گیرنده صدها انجمن صنفی مربوطه تلقی می شود با توجه به اقدامات حمایتی و طرح های مترقیانه و پشتیبانی قاطع جناب آقای دکتر شیخ الاسلامی از توسعه مهارت آموزی و اشتغال در کشور و بویژه رهنمودهای شایسته ایشان در جهت تقویت آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای و برون سپاری امور اجرایی آموزش های مهارتی ، بار دیگر حمایت قاطع خود را از ایشان اعلام می نماید و هرگونه تنش سیاسی که سبب اختلال در برنامه های داهیانه و مدبرانه ایشان در مقطع حساس کنونی گردد را به صلاح منافع ملی ندانسته و از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی تقاضای رای اعتماد حداکثری به ایشان را دارد.



مخالفت شوراهای اسلامی کار با استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی



ناصر برهانی گفت: اقداماتی که دکتر شیخ الاسلامی در مدت تصدی در خصوص تقویت سه جانبه گرایی، فعال سازی شورای عالی اشتغال ، توجه به تشکل های کارگری و بازنشستگی و .... انجام داده است توانمندی و لیاقت وی را به اثبات رسانده است .

دبیر کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور ضمن مخالفت با استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد که فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر همدلی مجلس و دولت باید فصل الخطاب همگان باشد.
ناصر برهانی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی دولت افزود: اقداماتی که دکتر شیخ الاسلامی در مدت تصدی در خصوص تقویت سه جانبه گرایی، فعال سازی شورای عالی اشتغال ، توجه به تشکل های کارگری و بازنشستگی و .... انجام داده است توانمندی و لیاقت وی را به اثبات رسانده است. در این شرایط دامن زدن به مباحثی نظیر استیضاح به دلیل انتصاب مدیر عامل تامین اجتماعی که طبیعتا جزو اختیارات قانونی وزیر است منطقی نیست.
به گفته برهانی با توجه به اینکه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مورد تایید رئیس جمهور و مجلس شورای اسلامی است اقدامات و تصمیمات مدیریتی ایشان مورد حمایت نمایندگان کارگری است.
وی در پایان تاکید کرد نباید گرایشات سیاسی را در موضوعات و مباحث تخصصی دخالت داد.



دبیر انجمن صنفی کاریابی های بین المللی ایران:
مطالبات سیاسی و ایجاد چالش از سوی برخی نمایندگان مجلس برای وزیر کار تامل برانگیز و تاسف بار است



حسن کرباسی گفت:در آغاز سالی که مقام معظم رهبری آن را سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری نمودند و مسئولین کشور را به وحدت و همدلی و کار برای ملت ایران فرا خواندند جایی بسی تامل و تاسف است که بعضی از افراد و نمایندگان مجلس بجای حمایت از حوزه کار به دنبال مطالبات سیاسی و ایجاد چالش هستند.

دبیر انجمن صنفی کاریابی های بین المللی ایران ضمن مخالفت با استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت:باعث تاسف است که برخی از نمایندگان مجلس بجای حمایت از تولید و کار به دنبال مطالبات سیاسی هستند.
حسن کرباسی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی دولت گفت:در آغاز سالی که مقام معظم رهبری آن را سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری نمودند و مسئولین کشور را به وحدت و همدلی و کار برای ملت ایران فرا خواندند جایی بسی تامل و تاسف است که بعضی از افراد و نمایندگان مجلس بجای حمایت از حوزه کار به دنبال مطالبات سیاسی و ایجاد چالش هستند.
دبیر انجمن صنفی کاریابی های بین المللی ایران تاکید کرد در سال گذشته با درایت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شاهد رشد و برنامه ریزی و هدف گذاری در توسعه و اشتغال خارج از کشور بوده ایم که قطعا با ادامه اجرای تدابیر ایشان در سال جدید بستر مناسب برای بهره گیری هرچه بهتر از سرمایه های انسانی فراهم خواهد شد.
کرباسی در پایان اظهار امیدواری کرد:در سال 91 به جای اختلافات سیاسی با همدلی و تعامل نسبت به خدمت به مردم گام برداریم.



عضو شورایعالی کار و عضو هیات رئیسه کانون عالی کارفرمایان کشور:

درشرایط کنونی استیضاح وزیر تعاون،کار ورفاه اجتماعی به نفع منافع ملی نیست

این اقدام مجلس مورد مخالفت شدید جامعه کارگری و کارفرمائی است و کاملا در تباین و تضاد با شعار مقام معظم رهبری در سال جاری و همچنین فراخوان معظم له در جهت ایجاد وحدت بین قوای سه گانه است

عضو شورایعالی کار و عضو هیات رئیسه کانون عالی کارفرمایان کشور تاکید کرد:درشرایط کنونی استیضاح وزیر تعاون،کار ورفاه اجتماعی به نفع منافع ملی نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت ،سید حمزه درواری افزود: در سالی که همه توان وتلاش دولت، مجلس وبخش خصوصی باید متوجه تحقق شعار سال مقام معظم رهبری که ضرورت شرایط فعلی نظام است باشد متاسفانه اقدام تنی چند از نمایندگان مجلس در تضاد کامل با شکل گیری رهنمود مهم مقام معظم رهبری در این رابطه است .

وی افزود:شرکای اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی از عملکرد شیخ الاسلامی رضایت کامل دارند وبا توجه به اشراف و وقوف کامل ایشان بر مصائب ومشکلات جامعه کارفرمایی وکارگری محروم نمودن نظام از خدمات ایشان را ضربه ای جبران ناپذیر بر بدنه کار و تولید می دانند ودر تعجبم که چرا نمایندگان محترم با علم به این موضوع اصرار به چنین کاری دارند.

درواری در پایان افزود: این اقدام مجلس مورد مخالفت شدید جامعه کارگری و کارفرمائی است و کاملا در تباین و تضاد با شعار مقام معظم رهبری در سال جاری و همچنین فراخوان معظم له در جهت ایجاد وحدت بین قوای سه گانه است


نقل از سایت وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی

 


منبع:  كانون

 هيئت مديره انجمن
 اساسنامه
 بخشنامه ها
 آرشيو اخبار
 اعضاء انجمن
 نحوه عضويت در انجمن
 اخذ صلاحيت
 بازرسي
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات

 آناليز حقوق كارگران
 تماس با انجمن
 درباره سايت

  تبليغات

  تبليغات

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R