به سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا خوش آمديد      

Keywords: برچسب ها : مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ، ... مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ،

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

تاريخچه انجمن  

        كد خبر :  00726                                                                                               تاريخ :  25/1/91

عدم جمع‌بندی نهائی اصلاح قانون کار/لایحه به مجلس نهم می‌رسد

خبرگزاری فارس: دبیر کانون عالی شوراهای اسلامی کار گفت: پیش نویس اصلاح قانون کار باید در سال جاری پس از نهایی شدن در شورای عالی کار به مجلس ارسال شود.
خبرگزاری فارس: عدم جمع‌بندی نهائی اصلاح قانون کار/لایحه به مجلس نهم می‌رسد

ناصر برهانی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس «توانا»، در خصوص آخرین وضعیت اصلاح قانون کار، اظهارداشت: سال گذشته با تلاش گروهای کارگری و کارفرمایی جمع‌بندی و تفاهم در بسیاری از مواد اصلاحی قانون کار صورت گرفت.

وی ادامه داد: دو گروه در برخی مواد اصلاحی قانون کار هنوز به جمع‌بندی نرسیده و قرار شد این موضوعات در شورای عالی کار با حضور نماینده دولت نهایی شود.

دبیرکانون عالی شوراهای اسلامی کار با بیان اینکه تاکنون شورای عالی کار برای نهایی کردن اصلاح قانون کار در سال جدید جلسه‌ای تشکیل نداده است، گفت:‌ طبق قانون، لایحه اصلاح قانون کار باید تا پایان سال گذشته به مجلس ارائه می‌شد با این حال به دلیل تاخیر در جمع‌بندی از سوی گروه‌های کارگری و کارفرمایی این موضوع در سال جدید پیگیری خواهد شد.

به گفته این فعال کارگری، تفاهم و پیش نویس نهایی کارگران و کارفرمایان به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارسال شده و مسئولان باید راجع به آن تصمیم گیری کنند.

وی تاکید کرد: احتمال دارد نمایندگان دولت در مورد تفاهمات صورت گرفته نظری داشته باشند که باید در جلسه شورای عالی کار بررسی و نهایی و به مجلس نهم ارائه شود.


منبع:  فارس

 هيئت مديره انجمن
 اساسنامه
 بخشنامه ها
 آرشيو اخبار
 اعضاء انجمن
 نحوه عضويت در انجمن
 اخذ صلاحيت
 بازرسي
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات

 آناليز حقوق كارگران
 تماس با انجمن
 درباره سايت

  تبليغات

  تبليغات

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R