به سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا خوش آمديد      

Keywords: برچسب ها : مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ، ... مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ،

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

تاريخچه انجمن  

        كد خبر :  00744                                                                                                تاريخ :  23/2/91

پیام وزیر تعاون، کار ور فاه اجتماعی به مناسبت هفته کارگر سال 1391

خداوند سبحان را شاکرم، بار دیگر توفیق یافتم در طلیعه چهارمین سال از دهه عدالت و پیشرفت ، مقام شامخ کارگر را ارج نهاده و هفته کارگر را به تمامی تلاشگران عرصه های کار و تولید تبریک و تهنیت عرض نمایم. تبریک به کارگران عزیز، خدوم و با بصیرت میهن اسلامی که با کدّ یمین و عرق جبین و با ظهور و بروز ویژگیهای بدیع انسانی ، مصوّر توانمندیهای فطری بشر در جهان هستی می باشند؛ چرا که هرجا کار و تلاش هست، شکوفایی و پیشرفت نیز مشهود می شود . لذا بر همه نهادها و مسئولین و مدیران دستگاههای ذیربط، فرض است که در فراهم آوردن اسباب اکرام واقعی کارگران خدوم، تمامی مساعی و درایت و تدبیر خود را به کار گیرند.
نامگذاری سال 1391 توسط مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) به عنوان سال " تولید ملی ، حمایت از کار و سرمایه ایرانی " بار دیگر به جهانیان ثابت کرد، تمام نقشه های دشمنان با تدبیر خردمندانة معظم له نقش بر آب شده و شما کارگران آگاه و تلاشگر این مرز و بوم با نصب العین قرار دادن فرمایشات گهر بار مقام معظم رهبری مبنی بر" تولید ملی ، حمایت از کار و سرمایه ایرانی " و با کار و تلاش مضاعف ، خلاقیت و نوآوری در راستای تداوم جهاد اقتصادی ، بیش از پیش دولت را در تحقق این امر یاری خواهید نمود.
بی تردید توسعه و پیشرفت جامعه اسلامی مرهون همت والای شما کارگران است که با افزایش کیفیت و تنوع تولیدات و مصنوعات داخلی و تشویق تمام آحاد کشور به خرید کالاهای ساخت داخل و حمایت از سرمایه گذاران و تولید کنندگان، با ارائه شیوه های جدید تولید و با خلاقیت، کالاهای موردنیاز کشور را با دستان توانمند خود ساخته اید به گونه ای که ضمن مقابله باتوطئه های دشمنان سبب پایداری فعالیت بنگاههای اقتصادی و حفظ اشتغال جوانان این مرز و بوم شده و کشور را به سوی عدالت و پیشرفت و عزّت و سربلندی بیشتر سوق خواهد داد.
مضافاً اینکه ، باز تعریف ساختار نوین " وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی " که از ادغام سه وزارتخانة تعاون، کار و امور اجتماعی و رفاه و تامین اجتماعی به وجود آمده و ظرفیت های بالقوه و مغتنمی در راستای تولید، اشتغال ، همیاری ، تعاون و فراهم کردن بسترهای رفاهی اجتماعی قشر مولد کشور ایجاد شده است و با همدلی مدیران و کارشناسان این وزارتخانه از این ظرفیت ها نهایت استفادة بهینه صورت خواهدگرفت و برنامه های منشورکاری سر لوحة عمل و تصمیم سازی بزرگ در حوزة کار و تولید واقع خواهد شد و همگام با کارآفرینان و سرمایه گذاران و کارگران به چشم انداز بدیعی از تبدیل تهدیدات به فرصتهایی برای تولید ثروت و اشتغال نائل خواهیم آمد.
حمایت جدی دولت از تولید داخلی ، اهتمام وی‍ژة تمامی مدیران نهادهای ذیربط ، در زمینه های مختلف از جمله شناسایی خلاء ها و کمبودهای داخلی در حوزه کار و تولید، حفظ اشتغال موجود ، پیشگیری از بیکاری، توجه شایسته به ارتقای فرهنگ کار و آموزش مهارت و فناوری به نیروی انسانی با توجه به ظرفیت های بالقوه و نیاز بازار کار و بازتعریف استانداردهای آموزش های فنی و حرفه ای کشور ، تداوم طرح مسکن مهر با جدیت و رفع مشکل مسکن کارگران و اقشار کم درآمد ، توجه ویژه به ظرفیت تعاونی در اشتغال و تولید ملی ، اجرا و پیگیری برنامه های رفاهی و اجتماعی کارگران از جمله ؛ کارت اعتباری کارگران ، سهام عدالت و اجرای برنامه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی جامعة کارگری ، تلاش در جهت تدوین الگوی اسلامی ایرانی کار و ... از جمله برنامه های کلان این وزارتخانه در سال 1391 بوده و همراهی تمام دستگاه های اجرایی و شرکای اجتماعی در این زمینه ها می تواند مصداق واقعی همراهی با اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.
بار دیگر فرا رسیدن روز کارگر را خدمت کارگران عزیز کشورمان تبریک و تهنیت عرض نموده و دست پر مهر تک تک شما عزیزان را به نشانه اکرام کار و تلاش می‌بوسم.
عزت و سربلندی بیش از پیش شما را از خداوند متعال مسئلت دارم.


 


منبع:  وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

 هيئت مديره انجمن
 اساسنامه
 بخشنامه ها
 آرشيو اخبار
 اعضاء انجمن
 نحوه عضويت در انجمن
 اخذ صلاحيت
 بازرسي
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات

 آناليز حقوق كارگران
 تماس با انجمن
 درباره سايت

  تبليغات

  تبليغات

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R