به سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا خوش آمديد      

Keywords: برچسب ها : مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ، ... مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ،

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

تاريخچه انجمن  

        كد خبر :  00749                                                                                                  تاريخ :  5/3/91

رشد 74 درصدی درآمدهای مالیاتی در بخش کالا و خدمات

گزارش سازمان امور مالیاتی کشور از رشد 74 درصدی درآمدهای مالیاتی در بخش کالا و خدمات در فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه در سال قبل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس آخرین گزارش منتشره از سوی سازمان امور مالیاتی کشور، درآمدهای مالیاتی کشور در بخش کالاو خدمات از دو هزار و 900 میلیارد ریال در فروردین ماه سال گذشته به بیش از پنج هزار میلیارد ریال در فروردین ماه امسال افزایش یافته است.

این میزان رشد وصولی مالیاتی در بخش مالیاتهای کالا و خدمات حاکی از تحقق 88.2 درصد از درآمدهای پیش بینی شده در بودجه سال 91 برای فروردین ماه است.
این گزارش در عین حال حاکی از وصول بیش از 11 هزار و 400 میلیارد ریال مالیاتهای مستقیم طی فروردین ماه سالجاری است که در این بخش نیز بیش از 50 درصد از درآمدهای پیش بینی شده برای فروردین ماه وصول شده است.

 


منبع:  مهر

 هيئت مديره انجمن
 اساسنامه
 بخشنامه ها
 آرشيو اخبار
 اعضاء انجمن
 نحوه عضويت در انجمن
 اخذ صلاحيت
 بازرسي
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات

 آناليز حقوق كارگران
 تماس با انجمن
 درباره سايت

  تبليغات

  تبليغات

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R