به سايت انجمن صنفي كارفرمايي شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا خوش آمديد

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايي شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

تاريخچه انجمن  

        كد خبر :  0079                                                                                             تاريخ :  88/11/04

واكنش كانون شركت‌هاي تامين نيروي انساني به يك خبر

اساسا تشكيل انجمن‌ها و كانون سراسري براي ساماندهي و دفاع از حقوق مشروع صنفي اعضا مي‌باشد نه حمايت و دفاع از اندك شركت‌هاي متخلف و غيرضابطه‌مند.

ايلنا: در پي انتشار خبري از سيدناصر موسوي، نماينده مجلس شوراي اسلامي مبني بر اينكه «گوش شنوا براي استيفاي حقوق كارگران پيماني وجود ندارد»روابط عمومي كانون انجمن‌هاي صنفي كارفرمايان شركت‌هاي خدماتي، پشتيباني و تامين نيروي انساني سراسر كشور با ارسال نمابري به ايلنا توضيحاتي را ارائه كرده است.
به‌گزارش ايلنا، متن اين توضيح به شرح ذيل است:
احتراما نظر به درج مطلبي در قسمت اخبار كارگري آن خبرگزاري محترم در تاريخ 30/10/88 به نقل از جناب آقاي سيدناصر موسوي نماينده محترم مجلس شوراي اسلامي با عنوان ”گوش شنوا براي استيفاي حقوق كارگران پيماني وجود ندارد” كه در ذيل آن به انتقاد از عملكرد شركت‌هاي خدمات نيروي انساني به صورت عام پرداخته شده است. مطلبي به شرح ذيل به حضورتان تقديم مي‌گردد. تقاضا دارد دستور فرماييد نسبت به درج اين مطلب جهت تنوير افكار عمومي اقدام لازم به عمل‌آيد.
”مكررا چه درجلسات مشترك خبري با اطلاعيه‌هاي ارسالي عنوان گرديده كه اين كانون و انجمن‌هاي عضو در سراسر كشور آمادگي كامل براي تعامل و همكاري براي برخورد با اندك شركت‌هاي متخلف را داشته و در اين راه كوچك‌ترين مماشاتي ندارند و تاكيد هم گرديده كه به مانند هر صنف و تشكيلاتي، اندك شركت‌هايي نيز وجود دارندكه ضوابط و مقررات قانوني را رعايت نمي‌نمايند و اين امر مورد قبول و تاييد هيچ مجموعه‌اي نيست واساسا تشكيل انجمن‌ها و كانون سراسري براي ساماندهي و دفاع از حقوق مشروع صنفي اعضا مي‌باشد نه حمايت و دفاع از اندك شركت‌هاي متخلف و غيرضابطه‌مند.
لذا بار ديگر از آن رسانه محترم و همچنين نماينده محترم مجلس كه دلسوزانه نسبت به اين مهم دغدغه داشته و نسبت به انعكاس آن اقدام نموده‌اند تقاضا دارد هرگونه نقد، پيشنهاد و انتقادات و شكايات احتمالي را مستند و مصداقي به انجمن‌هاي صنفي سراسر كشور يا كنون سراسري منعكس تا در اسرع وقت از طريق كميته‌هاي ارزيابي و بازرسي عملكرد انجمن‌ها و كانون رسيدگي و اقدام قانوني صورت گيرد

منبع : خبرگزاري ايلنا

 هيئت مديره انجمن
 اساسنامه
 بخشنامه ها
 آرشيو اخبار
 اعضاء انجمن
 نحوه عضويت در انجمن
 اخذ صلاحيت
 بازرسي
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات
 آناليز حقوق كارگران
 تماس با انجمن
 درباره سايت
   
 

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R