به سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا خوش آمديد      

Keywords: برچسب ها : مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ، ... مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ،

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

تاريخچه انجمن  

        كد خبر :  00791                                                                                                تاريخ :  21/5/91

اجرای طرح رتبه‌بندی 21هزار شرکت خدماتی/ تدوین دستورالعمل جدید آموزشی

دبیرکل کانون کارفرمایان خدماتی کشور از انجام رتبه بندی در 21 هزار شرکت فعال در بخش خدمات خبر داد و گفت: به زودی دستورالعمل جدید آموزشی مدیران با توافق وزارت تعاون، کار و رفاه ابلاغ خواهد شد.

داود جوانی در گفتگو با مهر از انجام هماهنگی با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور برگزاری نشست مسئولان رتبه بندی شرکتهای خدماتی، پشتیبانی و فنی مهندسی کشور خبر داد و گفت: همه شرکتهای فعال خدماتی پشتیبانی و فنی مهندسی کشور (بالغ بر 21 هزار شرکت) رتبه بندی می شوند.

دبیرکل کانون کارفرمایان خدماتی کشور اظهار داشت: قرار است با حضور نمایندگانی از 50 انجمن خدماتی کشور، مدیران و کارشناسان ادارات بازرسی و کار، فناوری اطلاعات و روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ آخرین اصلاحات و تغییرات دستورالعمل و نرم افزار رتبه بندی شرکت های خدماتی بررسی شود.

جوانی خاطر نشان کرد: در این نشست آخرین اصلاحات و تغییرات دستورالعمل آموزشی مدیران شرکت های خدماتی کشور و نحوه برگزاری دوره های آمورزشی نیز تشریح خواهدشد.

وی با اعلام اینکه قرار است دستورالعمل آموزشی مدیران شرکت های خدماتی، پشتیبانی و فنی مهندسی کشور بازنگری شود، گفت: طبق مصوبه و تصمیمات اتخاذ شده در کارگروه های تخصصی وزارت تعاون، کار و رفاه؛ دستورالعلم 18 ساعته آموزش مدیران و کارفرمایان خدماتی کشور بازنگری می شود.

این مقام مسئول کارفرمایی کشور در بخش خدمات افزود: از جمله اولویت های بازنگری در دستورالعمل آموزشی مدیران و کارفرمایان خدماتی کشور، کاربردی کردن دوره ها، هماهنگی جزوات ودوره های آموزشی، تعمیم دوره ها و حضور همه مدیران شرکت در این دوره ها است.

جوانی این مطلب را نیز افزود که به زودی طبق هماهنگی های صورت گرفته بین کانون کارفرمایان خدماتی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دستورالعمل آموزشی جدید مدیران پس از بازنگری برای اجرا ابلاغ می شود.

 

منبع:  مهر

 هيئت مديره انجمن
 اساسنامه
 بخشنامه ها
 آرشيو اخبار
 اعضاء انجمن
 نحوه عضويت در انجمن
 اخذ صلاحيت
 بازرسي
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات

 آناليز حقوق كارگران
 تماس با انجمن
 درباره سايت

  تبليغات

  تبليغات

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R