به سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا خوش آمديد      

Keywords: برچسب ها : مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ، ... مرند و جلفا، مرند، جلفا، انجمن مرند و جلفا، انجمن شركتهاي خدماتي، درباره انجمن، شركتهاي پشتيباني ،

 صفحه اصلي

سايت انجمن صنفي كارفرمايان شركتهاي خدماتي، پشتيباني و فني مهندسي مرند و جلفا

سايتهاي مرتبط

 درباره انجمن

 مشروح خبر

تاريخچه انجمن  

        كد خبر :  00802                                                                                               تاريخ :  18/6/91

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: تشکیل 2هزار مرکز بهداشتی درمانی در کشور به صورت تعاونی

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دو هزار مرکز بهداشتی - درمانی در کشور به صورت تعاونی تشکیل شده اند و ده ها میلیارد تومان سرمایه تعاونی، خدمات بسیار ارزشمندی را به مردم و کشور ارائه می دهند.

دکتر عبدالرضا شیخ‌الاسلامی ظهر امروز در مراسم تجلیل از کارآفرینان و تعاونی‌های برتر استان یزد با اشاره به فشار اقتصادی موجود در کشور اظهار داشت: این فشارها به دنبال تحریم‌ها و دسیسه‌های دشمن ایجاد شده و اقتصاد مقاومتی به گفته رهبر معظم انقلاب بهترین راهکار برای عبور از این بحران است.

وی افزود: برای تحقق اقتصاد مقاومتی نیز باید راهکارهایی تدوین شود و به طور قطع بخش تعاون می‌تواند در تحقق آن بسیار مثمرثمر باشد.

شیخ الاسلامی خاطرنشان کرد: اجرای موفق و بهتر اقتصاد مقاومتی در کشور، در گرو حمایت و تقویت اقتصاد بخش تعاونی است زیرا اقتصاد تعاونی با حضور مردم شکل می‌گیرد.

وی افزود: اقتصاد تعاونی با حضور مردم است و همچنان که در انقلاب و در جبهه‌های دوران دفاع مقدس، همین مردم بودند که انقلاب را پیروز کردند، اکنون نیز در این جبهه، حضور مردم باعث شکست توطئه‌های دشمنان می‌شود.

شیخ الاسلامی ادامه داد: تعاونی‌ها باید در قالب اتحادیه‌ها، پیگیر فعالیت‌های خود باشند و بخش دولتی وظیفه آموزش و پشتیبانی را بر عهده دارد و اگر اتحادیه‌های تعاونی با کمک دولت در حمایت از بخش تعاون فعالیت کنند، اثرگذارتر خواهند بود.

* تشکیل 2هزار مرکز بهداشتی درمانی در کشور به صورت تعاونی

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه بخش عظیمی از سرمایه‌های خرد در بخش تعاون به خدمت مردم می‌پردازند، گفت: دو هزار مرکز بهداشتی - درمانی در کشور به صورت تعاونی تشکیل شده اند و ده ها میلیارد تومان سرمایه تعاونی، خدمات بسیار ارزشمندی را به مردم و کشور ارائه می دهند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد نیز در این مراسم اظهار داشت: در استان یزد در حال حاضر پنج هزار و 469 تعاونی وجود دارد که دو هزار و 211 تعاونی فعال، هزار و 192 تعاونی در دست اجراست.

امرالله فلاح زاده افزود: از هفته تعاون سال گذشته تاکنون 500 تعاونی در استان یزد تشکیل شده که این تعاونی‌ها با سرمایه‌ای بالغ بر 50 میلیارد تومان برای شش هزار نفر اشتغال ایجاد کرده‌‌اند.

وی عنوان کرد: امسال در تلاشیم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، 30 تعاونی دانش‌بنیان و فراگیر در استان یزد ایجاد کنیم.

فلاح‌زاده با بیان اینکه تعاونی‌های استان یزد در صادرات غیرنفتی نیز نقش اساسی ایفا کرده‌اند، افزود: سال گذشته رقم صادرات غیرنفتی از سوی تعاونی‌ها از مرز 4میلیون دلار گذشت و امسال در این زمینه تعاونی‌ها به طور قطع موفق‌تر وارد عرصه خواهند شد.

در این مراسم که با حضور نمایندگان مردم استان یزد مجلس، مدیرعامل صندوق تامین اجتماعی و جمعی از مسئولان کشوری و استانی برگزار شد، از تعاونی‌های برتر و کارآفرینان برتر استان یزد تجلیل شد.

 

منبع:  وزارت تعاون و كار

 هيئت مديره انجمن
 اساسنامه
 بخشنامه ها
 آرشيو اخبار
 اعضاء انجمن
 نحوه عضويت در انجمن
 اخذ صلاحيت
 بازرسي
 شركتهاي داراي صلاحيت

پيوندها

 مزايده ها و مناقصات

 آناليز حقوق كارگران
 تماس با انجمن
 درباره سايت

  تبليغات

  تبليغات

كليه حقوق اين سايت متعلق به انجمن شركتهاي خدماتي و پشتيباني مرند و جلفا مي باشد.

Designed by A-R